uuvatin 650c proju

Joo toi fit on tehty 700c.


aika samanlaisia

miltä tuntui tuo mitotettu asento?

Melko sopivalta, tosin eihän siinä kauhean kauaa tullut istuttua. Mittaukset tehtiin sillee rennoissa asennoissa, eikä pinnistelemällä viimeisiäkin millejä irti.

Miltäs tää nyt näyttää, reachi on ainakin identtinen.

Joko keula on löytynyt?

Ei vielä, ehdottaa voi.
Myös kirkkaat 650c kehät tuntuu olevan kiven alla, mustaa open pro:ta saisi goldsprintiltä 38€/kpl

Velocityn A23:t kiinnostais, tai sit annan vaan mustille Open Pro:ille pikakylvyn kodin putkimiehessä.

Haa! Huomasin tämän langan vasta nyt. Minulla on aika tiukat kulmat ja varvasylitystä. Saa tulla kokeilemaan. On tosi kiva ja ketterä. Varvasylitykseen tottuu nopeasti.

en viitti sanoa mitään tähdellistä geometriasta koska ei siitä voi netin perusteella mitään sanoa. Se voi olla ihan törkeen hyvä tai sit se on liian matala ja pitkä. Sitte ite huomaat miltä tuntuu.

Eipä tuosta geosta mitään ihmeellistä kai voikaan sanoa, kunhan toteaa jos siinä on jotain ihan hölmöä. Kuten ekassa versiossa oli turhan tiukat kulmat.

Ostin Lookin 1" threadless 650c kuitukeulan. Lisäksi laitoin eilen kolmeen pajaan hintatiedustelua. Mut edelleen oon ehkä kokeilemassa Mielecciä ekaksi versioksi.

Vai tuumaiseen lähdit. Piirrä keulan a-c ja rake geoon myös?

Ei sieltä Dolanilta saatu koskaan vastattua mun kyselyihin Alpinasta. Niin kokeillaan nyt tuolla.

Rake on jo piirretty 38mm, a-c pitää vielä mitata kunhan haarukka saapuu ensi viikolla.

jos on pienempi runko ni tokihan kaulaputkenki pitää olla samassa suhteessa ohuempi

mielec vuonna 2016: kova.

Harkitsen myös niitä FSA:n susirumia kuitukampia.

Tuli mieleen semmonen homma, että jos meinaat tuumasen keulan laittaa niin laita se ihmeessä adapterilla. Ainakin pelizzoleissa on näin tehty eli ylituumanen emä mutta tuumanen haarukka. Mielestäni ihan järkevä ratkaisu

haarukan ja emän liitos voi tulla vähä hönön näköne tollee

Kännä vaakaputki tismalleen horisontaaliseksi. Emäputki vähän pitenee ja etuosan putkiliitoksista tulee nätimpi kokonaisuus.

Ei mitään 1" steerer tube hönöilyjä pls.