Uusia fillarijulkistuksia

Edit: UNOHTAKAA
Taitaa olla droppitangolle suunniteltu maastogeo kuten Fargossa joten suoratankoratkaisut on hankalia. Joutuu laittamaan jonkun todella backsweepstongan ettei tule liian pitkä asento.

Avaatko tätä hiukan? Mä oon tähän asti kuvitellut, että suoralle tangolle tarkoitetuissa on yleensä pidemmät reachit ja vähemmän stackia.

Anteeksi! Olet oikeassa! Nyt taisi mennä meikäläisellä ajatukset solmuun. Ehkä ajatukseni sekoitti se, että jenkkien kuvissa on Fargoon laitettu joku Jones vahvassa erektiossa olevan stemmin kanssa :slight_smile:

edit: tarkennettakoon, että olen ajellut Fargolla viimeiset noin 8 vuotta

Nii. Sehän tietty riippuu mimmosesta ajoasennosta ny sit kukakin tykkää ja mitä tavottelee. Jeff on kai itte just semmosen lyhyen ja pystyn ajoasennon puoltaja. Eihän niissä Jonesin omissa pyörissäkään oo keskimitoituksella kuin joku 585 vaakaputki.

Ei oo kovin kaunis mutta kattosin että geometrian puolesta (XL-kokoinen) toimis (mulle) aivan hienosti vaikka kaupunkipyöränä mukavalla taivutuksella olevalla riserilla, lokareilla, dynamolla & tarakalla. Kesäks alle jotkut semisliksuttimet ja talveks vaikka 27.5" 2.6 icespikerit.

öh. ja ei sitä pyörän ulkonäköä huomaa ajossa ellei peilaa itteesä näyteikkunoihin

Ton youtuben Path Less Pedaled -jorman alla näytti jonkin verran paremmalta ku kuvissa. Toi on aika pieni koko.

Käsittääkseni Russ ajaa yleensä aika pienillä rungoilla (itseeni nähden), mutta tuo testikapple tais olla M.

Ei ole sellaista Surlyä jota jengi ei ostaisi liian pientä kokoa.

Koskee itteänikin. Kattelin kymmenen vuotta sitten 18” Moonlanderia mutta saatavuussyistä valkkasin 20”:n, joka sekin osoittautui liian pieneksi. 22” on nyt hyvä, vois olla vielä Long mutta ei ole niin justiinsa.

Mitä tuolla nyt sitten tekee mitä Fargolla tai Gryphonilla ei olis tehny iät ja ajat. Midnight Special oli kiinnostava kun ei vissiin kukaan muu sellaisia tee. Loivat ohjauskulmat toimii itelleni katuajossa tosi huonosti, tuntuu jokainen fillari alle 73 asteen emäputkella wobblaavan tai koko ajan vaativan korjausliikkeitä.

voi hemmet

  • Klunkkerikesä 2022
  • Lo pro kesä 2022
  • Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu

0 voters

2 Likes

:ballot_box_with_check: Wu-Tang ajoasukesä 2022

2 Likes

2021 oli tässä suhteessa parempi. Edit: vai 2020 jopa :thinking:

2013

Nyt on kunnollista

5 Likes


image

Ei lisättävää.

4 Likes

eiiii viiiittuuuhhhhh

1 Like

LIFE ON TURBO

1 Like

https://www.instagram.com/tv/CbXo1yRg8h9/?utm_medium=share_sheet
Mashiltä maasturi.

THERE IS NO REACH

ONLY ETT

2 Likes

4 Likes