UUSI AIKA!Prätkähiiret Marsista aka. räpätin-ajot ke 1.10.

Oli haaskaa. Manifesti mainio. Enskerran kun on manifestissa anagrammeja niin haluan rainman-viltsun mun joukkueeseen. Suurkiitos zykkelille ajoissa, ja propsit kimille autenttisesta ajovarustuksesta, ei jäänyt paljon jälkeen krebahelmetin ajovarustuksesta.

Kiva “konsepti”.
Rainman oli aika kova myös Stagen pubivisassa taannoin, kun me jäimme vaan haukkomaan henkeä.

Takaa-ajo -hommeli oli hauska, sekä myös se tägäämis-mahku, vähänkö pelkäsin koko matkan Kallion kautta liikennepuistoon että jotkut lähtivät perääni pahat mielessä ja jatkuvasti suunnittelin reittiä karkumutka mielessä.

Joo, naureskelin itsekkin yksin pyöräillessä kun paranoia iski ja jokainen pyöräilijä näytti potenttiaaliselta viholliselta.

Smurf - 10:07, 2.10.2014 » Kiva "konsepti". Rainman oli aika kova myös Stagen pubivisassa taannoin, kun me jäimme vaan haukkomaan henkeä. .
Newa forget

Joo, hauskat kapat! Meillä oli hyvä tehtäväjako, mä muussasin 5.linja - Pohj.Makasiini - Tallberg - Malminrinne ja Kimi&Pekka hoiti töölön rundan, aivotyön ja kaappasi vielä Paven. Räpätin ja huomio-oranssina huutava tsygä sai aikaan melkoisen paranoian. Mikko&tee tulikin juuri larun sillan jälkeen vastaan, vähän aiemmin niin olis tullut jännät paikat. Hyvä konsepti!

Kiva, että meno maistui. Aina vähän jännä nähdä miten joku uusi “koukku” toimii kun ensimmäistä kertaa kokeilee.

Homman juju oli siis se, että ajajat jaettiin joukkueisiin. Sai ajaa ryhmänä tai sitten pistää jonkun erilleen rasteja hakemaan. Tässä kuitenkin piili se vaara, että toinen joukkuen kohdalle osuessaan saattoi kaapata tämän yksinäisen muussaajan jolloin tämän mukanaan kantama informaatio meni toiselle joukkueelle ja omalle porukalle 20min aikasakkoa.

Manifesti näytti tältä:
Untitled

Oli siis vähän kirjaimia sotkettu → piti muodostaa oikea katu ja käydä kuvaamassa ko. katukyltti.

Sitten pari perinteistä ällärirastia joissa moottoripyörät.

Ja kolmantena oli Nuikin nappaaminen lasten liikennepuistosta. Kiitos tässä samalla Viltsulle ja Karelle rastipirkkoilusta ja “pahiksena” toimimisesta.

Bonusrasteja löydettiin kaksi: Mannerheimintie ja Hiililaiturinkuja. Muita olisi ollut ainakin Rehbinderintie ja Hietalahdenlaituri.

Astro-Kimin asuste oli kyllä eeppinen ja harmi, ettei tuosta minulla ole kuvaa.

Kiitos kaikille!