ununun nostosta etusivulla: C-Track 58 kingillä 5000€ / luuccu-ucon varasto

mietin vaan, että

eikö huuto.netissä selväisi tämänkin käypä hinta helpoiten

Jos saisi kymppitonnilla kolme, voisi rakentaa niistä himmelin.

vaikka tää mun hintapyyntö on aika kova kyllä niin luulenpa et 6000€ riittänee kahteen tän oston jälkeen…

miglos myy ton uudelleen maalatun omansa 2500€ ja sit onki 3500€ varaa löytää kolmas.

Totta, totta.

sullahan on myös mintti 264* mihin voi aina vaihtaa päittäin yhden cannondalen

*varma tieto

Joo, mutta Look on Look. Ei mua Kännärit niin kiinnosta.

vasaraasialainen - 15:14, 6.5.2017 » Joo, mutta Look on Look. Ei mua Kännärit niin kiinnosta.
kakstuhatluvun tuotos on ymmärrettävästi teknisesti edistyneempää kamaa ja tämmönen vintage ei luonnollisesti kilpaile samassa sarjassa suorituskyvyllisesti kuten myöskään mielikuvissa.

cdalehan painaa samat teräskeulan kaa ku 264 teräsruodollisen hiilarikeken kaa ja en yllättyis mikäli on jäykempi runko, taitaa olla ainakin jäykin ysäriratarunko mitä on eli en lähtis tota hintapyyntöä kyl näillä huuteluilla viel tiputtaa. saattaisin jopa nostaa 10%

päin vastoin hyvä käyttäjä ValleroX, tässä langassa todella on kaupan cannondale track runkosetti kingillä, joka vaihtaa omistajaa otsikossakin esiintyvään hintaan.

FF - 22:01, 6.5.2017 » päin vastoin hyvä käyttäjä ValleroX, tässä langassa todella on kaupan cannondale track runkosetti kingillä, joka vaihtaa omistajaa otsikossakin esiintyvään hintaan.
Tottakai itsekkin myisin tuon runkosetin jos omistaisin tuollaisen jos siitä tuon hinnan saisin. Siksi kävinkin toteamassa että erittäin legitiimi triidi meillä tässä näin!

ahaa olin aika varma että vittuilua taas tämäkin postaus :confused: kun vakavissa mielin myyntihousut tukevasti jalassa mutta mukava olla välillä väärässäkin. :slight_smile:

Hyvä hinta, hyvä mies, hyvä runko. Ja Amerikkkasta!

Ei voi feilaa.

Kyllä amerikan rungoista tämä on ylihintaisin bendele.

ottakaas nyt taas myyjän normaalit juoksevat kulut, kuten varastointi useammalta vuodelta etu-töölöläisissä ja kalliolaisissa vuokrakaksioissa, korvaamaton tunnearvo ja valtava luovutusvoittovero huomioon ennen kuin kitisette hinnasta. ei tässä edes mitään suhteellisia foorumienkkoja sentään vielä rikota, mutta silti näkisin aivan hyväksi diiliksi myyvälle osapuolelle. itellä ois kuulemma 2nd dibsit tähän, mutta tililtä puuttuu harmittavasti vielä 347,47 euroa

ununu - 18:52, 6.5.2017 » cdalehan painaa samat teräskeulan kaa ku 264 teräsruodollisen hiilarikeken kaa
Täähän oli myyntipuheena Lookin käytettävyydelle jokapäiväisenä käyttöpyöränä kun koitit joskus kossunjuonnin yhteydessä ylipuhua mut 264sen ostajaksi.

no siis jokaiselle jotakin http://bit.ly/2pRHK0x

Tämähän on hyvä sijoitus. Vähän kuin ostais rolexin diverin.

jos ei kuitenkaan verrata tätä modernin ratapyörän kantaisää mihinkään turhakkeeseen kuten esimerkiksi rannekelloon, kiitos. :slight_smile:

Totta, on tää rarempi.