Underlife BC esittää: Jääspiidi 5.3.2011

Aika ja paikka TBA

Vihdoin! Mukana ollaan.

oisko jarruttomille maantiepyörille oma sarja?

Underlife BC Jääspiidi:
lähtösarjat:

Sarjat lukeutuvat perinteisesti Ökynastoihin (yli 200 nastaa/polkupyörä) ja Kilarislikseihin (alle 200 nastaa/polkupyörä).

Jääspiidipyörähän on jarruton vaihteilla.

Unofficial VPCX-cyclocross race on snow & ice. The racing starts at 2 pm. So be there earlier. Studded tires are recommended, but probably you can survive with normal cx-tires too.

After the VPCX-race takes place the notorious Underlife BC Hellsinki Icespeedway Race, everyone welcome to participate. Homemade screw-tires are banned, otherwise the bike setup is free.

Participation 5 euros.

Location on map: http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode&q=mustikkamaantie+3&aq&sll=60.182234%2C24.993287&sspn=0.008386%2C0.01929&gl=fi&ie=UTF8&hq&hnear=Mustikkamaantie+3%2C+00570+Helsinki&z=16

Tavallistakin epävirallisempi, sarjaan kuulumaton VPCX-skaba ajellaan lumella ja jäällä Mustikkamaan rannoilla. Kisa alkaa klo. 14. Olkaa paikalla ajoissa. Osallistuminen maksaa 5 euroa.

VPCX-kisan jälkeen samassa paikassa ajetaan legendaarinen Underlife BC jääspeedway, johon kaikki ovat tervetulleita osallistumaan. Ruuvirenkaat on pannassa, muuten kalusto on vapaa.

Kumpaankin ”kilpailuun” pätee samat vanhat säännöt:
Kyseessä ei ole kilpailu vaan kaveriporukan yhteislenkki. Kalusto- ja henkilövahingoissa järjestäjältä saa sympatiaa ja ehkä laastarin.

Erinomaista! Haluatteko VPCX:ssä olleet numerolaput käyttöön? Ne taitavat olla minulla tallessa (jossain).

Yhteys Jukka “länsiväylä” Toivariin. Olen vain torvi tässä välissä.

Taidan tänäkin vuonna tyytyä katselemaan ja juomaan punkkua. Onko Mannine tulossa, sä saat bruneten. Vai miten se oli.

Perskuta lämmintä säätä lupaavat eikä oo lokasuojia :slight_smile:

Lokasuojat tuhoavat cyclocrosspyörän, eli parempi niin!

Itse ajattelen että lyhyet shortsit + Raphan linimentti (sain lahjaksi, älkää viitsikö) takaavat voittoni.

Voittaako joku?

Minä ainakin, toivottavasti kaikki muutkin.

http://www.bayoucityoutdoors.com/clubportal/images/clubimages/3/spinergy_98nats_mark_abramson.jpg

openprot tuhoavat cx-pyörän, välttäkää siis niitä

TÄMÄSIISTÄNÄÄNPARINTUNNINPÄÄSTÄ!

SIIS MISSÄ JA MONELTA?!?!

Tuollahan se lukee hieman ylempänä.

Järjestäjän kotisivulta lainattua:

-Olli

No oishan sitä koko ketjun voinu lukee, ylimmästä viestistä ei selvinny : <. Kiitos.

Kivaa oli, kiitos!

Kiitos Yuga Underlife