Uma Thurmanin terästä VSA

Runko: Crafted (Japan) non-NJS 55.5 CT, 55 cc 26.8 tolpalle, joka ostettiin tuossa tammikuussa miglokselta. Ja juuri tuon non-NJS takia uskalsi laittaa sekapalikkaa.

Osalista:

Suntour ohjainlaakeri
Sugino keskiö
Sugino 75, 170 mm.
Suginolta rattaat 48 edes ja 16 takana.
DID rataketjut.
Aerospoke edessä, hankittu kaverilta, tarkempaa tietoa ei ole.
Taiwanin no-name stemmi 80 mm ja satulatolppa. Jostain piti säästää, ens talvena vastaavat mutta Nittoa.
Mavic Ellipse takapyörä.
Nitto B123AA drop bars.
Charge Scoop satula. Luin YV:n lankaa, jonka perusteella valinta.
Shroom TR Track polkimet.
BLB varvashäkit.
BLB nylon remmit (toistaiseksi).

Itse koin että onnistuin.

https://farm6.staticflickr.com/5509/14197361413_b36a1bac09_c.jpg

https://farm6.staticflickr.com/5586/14197364123_142651a9b8_c.jpg

https://farm6.staticflickr.com/5563/13990603898_e511445e9e_c.jpg

…paitsi kuvien linkkaamisessa. Odotellaan jännityksellä. Putsaa noi tuumamerkit veks.

e. Nonnii! Odotus palkittiin. Komee. Ehkä stongaa vähä ylös.

Joku varmaan nillittää väleistä, aika vähän skidpatchejä ainaski.
Väri todella toimiva, mustat sg75 on aina suuri rakkaus ja trispoke kanssa.

en oo spoukkimies ja tanko aika rataisa, mut komee on!

sick
aivan hurja ja hieno.
värimaailmalle 4,5/5, ellipsestä ottaisin tarrat veke

Kiva nähdä muitakin japsupyöriä kuin NJS leimattuja.

Tangon asento erikoinen, välitys kova (ajetaaks tällä missä?) ja ellipsestä vois repii tarrat.
Väri ja värikombo hyvä.

Tarroista takavanteessa käytiin keskustelua asennusvaiheessa, itse olen kahden vaiheilla, eiköhän ne kesän aikana lähde. No kaupunkiajoa päivittäin ja välillä pidempää lenkkiä peltojen keskellä, eli toi 3,0 on hallittu riskinotto.

qlt - 16:08, 14.5.2014 » en oo spoukkimies* ja tanko aika rataisa, mut komee on!
*tosin special ed vois olla tässä paikallaan

ite ottaisin riserin verran vielä riskiä ja sitten menis täydestä, ei tuolla alaotteella tee mitää

tulee jotenkin takapainoinen vaikutelma kun tolpassa on noin paljon setbackiä ja stemmi on lyhyt. visuaalisesti ei siis näiltä osin oikein iske. muuten aivan hyvä, ja kyllä 48/16:llakin ajelee kunhan ei skidaa räädisti.

AAhhh… Kateudesta vihreänä.

herra48 - 16:01, 14.5.2014 » juuri tuon non-NJS takia uskalsi laittaa sekapalikkaa.
Meikän leimarungossa kiinni vissiin yks leimapalikka. ULIULI! Tää on kyllä aivan hyvä, tuksustongasta en oikeen lämpee.

Hyvin kasattu! Toi tanko on kyl pitemmän päälle raskas ajettava… Suosittelen maantiedroppia.

Runko on kyllä törkeen hieno! Can’t deny dat.

Jaa tää on ajossa… Hyvä niin! Mä dibsaan tän Sultakin;) Miglos tätä mulle jo tarjos ku olin huudellu dibsejä sillonkin. Hyvä ettet laittanut kirkasta palikkaa! Toi kirkas vihree ja musta on kyl erittäin kova väri maailma. Pidempää stemmiä ja erilaista tankoa sovittelisin. Nytkin 4,5/5 .

Ja samon tein rattaita vaihtoon nimin. yhen gatorin 2kk skidannu puhki noilla väleillä.

Mitä 2kk on pitkä ikä skidaulukumille oli välit mitkä hyvänsä. Ainakin jos on kyseessä alle 28mm nakki!

Törkeen hieno värimaailma! Tarrat takakiekosta heivaisin heti. Spoukit on musta lähinnä korneja mutta tän keulille sopii hienosti. Itse en tommosella välillä sais pyörää ees liikkeelle mutta enhän mä tällä ajakaan.

E: Tanko vaihtoon. Isot tuumat + tanko joka ei ole tarkoitettu ajettavaksi + kaupunki - jarru = ?

^^Siis ajoin sillä 1,5 km työmatkaa en muuta ja vielä tossa kevät talvella. Ja eihän tossa tosiaan oo ku 1 skidpatchi tai kaks jos vetelee molemmin puolin. :slight_smile: