Työtila-, verstas- ja varastointi-topic

jos ei muuten niin jasmin jeesaa käsitöissä

Npertj best
vanha kuva mut:

en kehtaa kuvaa postata, mut siel on nyt täl hetkel 15 astetta pakkasta…

Npertj :smiley: Otin ton kuvan talteen, ni voi näyttää mielikuvitusvaimolle, ettei tää mun 4 pörää + 1 projekti 59 neliössä oo viel mitään.

.... - 21:11, 17.1.2014 » jos ei muuten niin jasmin jeesaa käsitöissä
Kesti hetken tajuta, mut kun katsoi kuvaa tarkemmin.

Jeppis, Skidin kanssa samoilla linjoilla.

pieni merenneito - 21:46, 17.1.2014 » http://i.imgur.com/0IwLPG0.png
Crust best fuck rest

kunnon stöössä toi penkki? :frowning:

jos pesee vahingossa munat riga balsamilla, jää tuoliin kolmionmuotoinen läiskä.

-mustanaamio

Joskus tää oli meijän olohuone.

^ Kattoin ensin että tuossa vasemmalla on kuollu orava

^^sinä+koira?

.... - 21:11, 17.1.2014 » jos ei muuten niin jasmin jeesaa käsitöissä
..tarina nimimerkin takana aukesi vihdoin
pieni merenneito - 22:36, 17.1.2014 » jos pesee vahingossa munat riga balsamilla, jää tuoliin kolmionmuotoinen läiskä. -mustanaamio
Löytyy jääkaapista kerran siivutettu pullo. Saat kokeilla.

Muuten oon sitä mieltä, että oon kai lopulta aikuinen, kun asuintiloissa ei oo yhtään pyörää.

Tompax - 22:45, 17.1.2014 » ^^sinä+koira?
Sama taistelupari. Mut nyt oon päättäny, et ku saan ton Tunturin nippuun, ni kerään kaikki rojut ja dumppaan tonne vintille. Siel on kyl tilaa puuhailla, jos vaan jaksaa mennä. Ja pare ois jaksaa, eihän tää oikein fiksua ole...
asb - 22:46, 17.1.2014 »
pieni merenneito - 22:36, 17.1.2014 » jos pesee vahingossa munat riga balsamilla, jää tuoliin kolmionmuotoinen läiskä. -mustanaamio
Löytyy jääkaapista kerran siivutettu pullo. Saat kokeilla.
Jos ei sulla muka todella ole sille käyttöä, otan sen mielelläni kokoelmiini.
pikku-antti - 22:48, 17.1.2014 »
Tompax - 22:45, 17.1.2014 » ^^sinä+koira?
Sama taistelupari. Mut nyt oon päättäny, et ku saan ton Tunturin nippuun, ni kerään kaikki rojut ja dumppaan tonne vintille. Siel on kyl tilaa puuhailla, jos vaan jaksaa mennä. Ja pare ois jaksaa, eihän tää oikein fiksua ole...
Juuh ei oikein nakrata kun tuo koira välillä jotain yli 9000x rasva+likarättejä tonkii tuosta arkistosta keskeltä lattiaa.

muuttolootia imitoivat muovilootat on kova, ja tämmöset jossa on vapaasti säädettävät lokeroiden leveydet:
http://paperell.asiakkaat.sigmatic.fi/images/012_1207_cd4_t.jpg

sisällä siis vaan 2 muovilootaa kamaa, toisessa kesäpyörä osina ja toisessa kaikki muut kamat. sit kesäpyörän runko kiekot ym ja tyttöystävän kesäpyörä kokonaisena ja muutamia kumeja. tuolla ne on rapputasanteen alla sillä lailla että konttaamaan joutuu jos meinaa ylettyä.

sinäänsä vähän ironista kun kämpässä on ihan liikaa tilaa poislukien mukavan avara olkkari joka vois olla isompikin ja sit kaikki harrasteromut on sullottu nurkkiin mahdollisimman pieneen tilaan.

aina välillä tulee ikävä taannoiseen kämppään. 2 hölöä, 2 pikkukoiraa ja ihan liian iso sohva kaikkialla muualla kuin 20+ neliön olkkareissa. ps3, xbox, wii, 2 läppäriä, musavehkeet 15" subbarilla, harrastusvehkeitä 3 repullista per nuppi. vaatteita pariin kehitysmaan kylään ainakin. 32" kuvaputkitelkkari. muistaakseni 32 neliön yksiö saunalla ja kylppäri varmaan 10 neliötä siitä potista. tulee vähän nostalginen fiilis nyt kun mietti miten mukavan välitöntä elämä sillon oli vaikka olikin ahdasta. olkkarista keittiöön puolessa sekunnissa ei ollut edes saavutus. ja yleensä helpoimmalla pääsee kun siivoaa heti jälkensä ja tuollaisessa se on ihan pakko eli patistaa fiksuun toimintaan. sinäänsä hassua että siellä ois ollut vähän helpompaa fillarin rassaaminenkin: portaita 0kpl matkalla.

^ton takia nautin minikodistani.
Varsinkin kun rempassa pääs ratkaisemaan tilankäytöä omiin tarpeisiin.

Hyvä meininki täällä. Äkkiseltään arvioisin ettei kaikilla tähän mennessä postanneilla ole ainakaan lapsia kotona, eikä kaikilla äkäisen siivous-/sisustusvimmaista puolisoakaan :smiley: