Työkalusarjat

Sain idean että vois joltain pyytää tollasen sarjan joululahjaksi missä on siis kaikki mahdollinen tarvittava. Onks jollain kokemusta eri merkeistä tai vaikka huonoja kokemuksia jostain mitä ei kannata missään nimessä ostaa?

kuppaveljillä olis Pro:n (joku halpismerkki vissiin?) sarja alennuksessa 88e. norm hinta 149…

Pro:han on Shimpan tavaramerkki. Ihan ok laatua ollut ainakin ne mitkä itse oon käyttänyt. Tuo sarjahan on aika kattava eli sillä saa kyllä suht ison rempan tehtyä.
Lisäksi tarvii vaan ruuvipenkin ja rautasahan ja hitsin ja, ja, ja… =)

tästä oli ehkä joku toinenkin topikki en ny löytäny ku tän?
huomasin että
planet äxällä on myynnissä halpissettiä hintaan £19,99

ei pitäisi olla iso kynnys kokeilla. itsehän olen päässyt hypistelemään ammatilaisten työkaluja niin ei enää huonompi kelpaa =)

ekassa viestissä mainittu pro:N setti on nyt ollu noi 5 vuotta semiaktiivisessa kotikäytössä ja toiminut mainiosti. Saako sitä enää mistään sitä en tiedä. joitain olennaisia kaluja siitä kyllä taitaa puuttua, esim kaiken kokoisia kartioavaimia ei tainnut ollla. mut nää halvemman pään setit on varmaan aina kompromisseja.

on kyllä halpa. kiinnostaa, joskin ei sokkona kokeileminen, koska ei viitsisi tukea paskan tuottamista vain koska se on halpaa. pitäisikin tässä tehdä joku inventaario omista työkaluista, joita on hommattu pikkuhiljaa aikojen saatossa ja muokkailtu tarpeen mukaan (esim. hiottu kartioavaimia isommiksi), joten on aika sekalainen, joskin puutteelinen setti.