Turun pyöräpaja: Komponenttikirppis 5.9. klo 13–

mä keksin tänne vielä jotain tekstiä, venatkaa vähä

in English below / en anglais apres le text finlandais / på engelska nedan / inglise keeles allpool / 아래 영어로 / 下面是英文 / 以下の英語で / i mBéarla thíos / na bekee n’okpuru

Turun pyöräpaja järjestää 5.9. säävarauksella komponenttikirppiksen klo 13! Tervetuloa siis koronaturvallisesti myymään ja ostamaan käytettyjä pyörien osia. Myyntipaikkaa ei tarvitse varata ja pajalla on rajatusti pöytätilaa, mutta parkkipaikalla on kyllä tilaa, joten oma viltti mukaan! Pyrimme toimimaan mahdollisimman koronaturvallisesti, joten toivomme että kaikki käyttäisivät kasvomaskeja, pitäisivät turvavälejä jos mahdollista ja pesisivät ja desinfioisivat käsiään. Lisäksi pyydämme että jos sinulla on lainkaan oireita, niin jääthän kotiin.

Pajalla tulee olemaan myös kahvi/tee- ja Club Mate -myyntiä, ja pajalla käy nykyään myös MobilePay. Kaikki tuotot menevät suoraan Pyöräpajan toimintaan.

Turun pyöräpajalla noudatamme turvallisemman tilan periaatteita. Jos et tahdo tai pysty sitoutumaan ja noudattamaan näitä periaatteita, ei pyöräpajalle tarvitse tulla. Turvallisemman tilan periaatteisiin voit tutustua esimerkiksi täällä:

IN ENGLISH HERE, PLEASE READ ALL OF IT B/C I WROTES IT

Turku Bike Kitchen will organize a swapmeet / component fleamarket on 5.9. at 13 o’clock! We reserve the right to cancel in case of rain. Welcome to the Bike Kitchen and to buy and sell bicycle components and accessories. You don’t need to book anything in advance and we have some tables free for use at the Bike Kitchen, but there is a lot of space outside in the parking lot, so bring your own blanket! We aim to be as corona-safe as possible, so we hope that everyone wears masks, keeps their distance from one another and wash and disinfect their hands. In addition we ask that if you have even the slightest symptoms you stay at home.

We will be selling coffee, tea and Club Mate, and yes we do MobilePay now. All proceeds to directly to support your local bike kitchen.

At the Turku Bike Kitchen we adhere to the principles of safer spaces. If you do not want to or can not adhere to the principles, you do not need to come to the Bike Kitchen. You can read more about the principles of safer spaces from below:

https://alli.fi/the-finnish-national-youth-council-allianssi/principles-of-safer-premises/

with love / rakkaudella
pyöräpajan velhot, hobitit, örkit, haltijat ja Tom Bombadil

16 Likes

Tässähän ois kerrassaan aihetta päiväretkelle :blush:

1 Like

Näin on. Oon lomalla tuolloin joten vahva ehkä

noniin vaikka monet tietää mikä homma nii kirjottelin vähä infoo vielä tossanoinnii

tervetuloa mestoille

jos joku haluaa leipoa pullaa nii en vastusta

Nonnii, nyt sunnuntaina!!!

1 Like

Tää on huomenna! Hyvä tekosyy ei-turkulaisille lähteä vaikka pikku brevetille…
Lupaan leipoa pullaa tänne :bagel: :coffee:

6 Likes

Mette ja Pekka lupaili et huomenna ei sada nii kannattaa tulla kirpparille huomenna! erityisesti ku Tarde leipoo pullaa yoozzzzz

mä keitän kahvia

1 Like

Joo, täs just diggailin kreittei, nyt Chimpo & Nanny Banton All Vinyl Junkka Special korvanapeissa matkalla stadiin poimii crewii matkaan. Nähään kirppiksel, love.

1 Like

oho, täällähän oli kivasti jengiä paikalla!

kiitokset kaikille paikalle ilmestyneille ja pahoittelut niille joita en moikannut, olin jotenki paniikkimoodissa ku tulin nii myöhään mestoille vaikka olin luvannu tulla kunnolla ajoissa.

2 Likes

Kiitos Turku meiningeistä, kiitos @hemulisti matkaseurasta. Mukaan tarttui Dura-Ace kitkavivut, täysi masu ja paljon uusia ajatuksia :kissing_cat: Tosin VG Wokin kokin ja random ruokalähetin keskinäinen biiffi hieman pelotti, mutta se nyt ei liittynyt itse tapahtumaan mitenkään.

3 Likes