TURKU MAYHEM XX 15.10.22

Jos regu medium vielä jäljellä niin vaikka meikälle! Tai jos tuo oman tyhjän paidan niin onko mahis saada siihen painatus jos välineet on? Edit. musta kiinnostaa aina, joten mieluummin tuo cliquen.

1 Like

Onk tämmöttistä? Oon 18 aikaan Turkussa huomenna

Suattapi olla että huomenna on kerhoilta. Voidaan ajaa kilpaa baariin :smile:

Oisko kiinnostusta ajaa Mini-kisat 2.0 lämmittelyksi huomenna?

Täällä edelliset.

Edit: Tykkää tästä viestistä jos kiinnostaa!

2 Likes

Hitsi kun on vielä töitä huomenna.
Pääsispä kerhoiltaan : (

Lauantaina lounasaikaan Turus ja sit lähtee.

Pablomane haluaa paidanpainantaa lauantaina Pajalla. Jos joku Turkulainen kuittaa, että tuo silitysraudan ja leivinpaperiarkin, niin minä tuon muut tarvikkeet. Ja sitten jokainen halukas voi valkoisella värillä kokeilla painaa omaan paitaan (täytyy itse tuoda) tai vaikka kangaskassiin Mayhems XX logon.

5 Likes

olinki just lähössä pajalle. nappaan mukaan.

Ui juku. Oliks aikataulust mitää noppa-arvioo?

Varmaan painettais älläreiden jälkeen, mutta ennen kello 23. Eli siinä välissä. Sit kaikki vois lähtee uus satanistipaita päällä dynamoon.

4 Likes

Huh pysyyköhän toi väri villaflanellissa (seassa polyesteria) ja kannattaisikohan pestä se villaohjelmalla ennen kokeilua :smiley:

Jos se on tiivis kudos, eikä mikään angoravillapaita niin voi onnistua. Noi peittovärit ei sillain värjää kuituja vaan se pigmentti jää paidan pintaan, joten tasainen tiivis pinta on paras.

1 Like

Oliko tämä nyt tiukasti yv-tapahtuma vai sopiiko älläreihin tulla monivaihteisella? Kaverin puolesta kyselen ja ihan oikeesti.

Vaihteilla on osallistuttu, ajettu ja voitettu kun fiksit jääny lohdutuspalkinnoille. Sanoisin että tervetuloa vaan!

1 Like

Täältä tullaan Turku!

5 Likes

All gears and all bicycles welcome.

Ihan hönönä kyselen että mitä tuolla oikein tehdään? Se on siis jonkinlainen suunnistuskilpailu?

En kyllä oo tulossa kun ajattelin lähtee lasten kanssa Saloon katsomaan kurpitsoja.

1 Like

Alleycat race, eli ällärit. Vähän niinku suunnistamista pyörällä kaupungissa.
Hiton Hauskaa ja koukuttavaa.

2 Likes

Tuuthan!

Ikävä kyllä näihin taitaa olla liian vähän osallistujia joten ajetaan huomenna sit!

Tuli liian myöhään toi kysely, junaliput ostettu huomiseksi.
:lollipop:

1 Like