TURKU MAYHEM XV - Turussa 30.9.2017

ensson - 21:37, 16.9.2017 »
mymmelblau - 16:46, 16.9.2017 » vähä jännittää jo
Mikä meijän tiimi nyt jännittäis? Mulla hörnii jo!
TEAM HÖRNIVÄT KAASARIT ON VALMIS

Lento Miamista Helsinkiin 26. Syyskuuta, joten ehtii jopa pistamaan kumeihin ilmaa ennen skaboja.

geoidi - 11:53, 16.9.2017 » Oho elikkäs Mayhem ei sittenkään peruttu!
Alotuspostauksessa infoa. Stay tuned for more. Olennainen: 30.9.2017 kello 17:00 Turun Kauppatorilla raikaa ULIULIULI!
kaelum - 13:21, 18.9.2017 »
geoidi - 11:53, 16.9.2017 » Oho elikkäs Mayhem ei sittenkään peruttu!
Alotuspostauksessa infoa. Stay tuned for more. Olennainen: 30.9.2017 kello 17:00 Turun Kauppatorilla raikaa ULIULIULI!
ei kannata sit treenaa liikaa ettei tuu ULIKUNTO
kaelum - 16:30, 16.9.2017 »
tmar - 16:24, 16.9.2017 » Minkä tyyppinen tapahtuma tää on?
Tapahtumassa tarjolla sekä: https://i.imgur.com/MPebNu9.jpg että: https://i.imgur.com/kdZNSXjl.jpg
onko nyt siis niin että ulkopaikkakuntalaiset on tullu varsinaiseen suomeen järjestää turkulaisen perinnetapahtuman

e. luin alotuspostauksen.

manuelkala - 14:00, 18.9.2017 » onko nyt siis niin että ulkopaikkakuntalaiset on tullu varsinaiseen suomeen järjestää turkulaisen perinnetapahtuman
On. Pimeyden voimat langettivat tämän vastuun meille. Kuuntele De Mysteriis niin saat tietää lisää.

Tosin ei mekään kyl tiedetä mitään. Montas vuotta Pappa näitä järkkäilikään? Onko tapahtuman juuret hysthyst salatiedettä, vai haluaisiko joku vähän osottaa niitä pöllövalolla?

Pitäisikö ajaa cyclocrossia perjantaina/lauantaina päivällä?

Alejandro - 14:36, 18.9.2017 » Pitäisikö ajaa cyclocrossia perjantaina/lauantaina päivällä?
Kokemusasiantuntijana sanoisin että krossien ajaminen fixed & slixed edellisenä iltana vaikuttaa positiivisesti ällärimenestykseen.
kaelum - 14:19, 18.9.2017 »
manuelkala - 14:00, 18.9.2017 » onko nyt siis niin että ulkopaikkakuntalaiset on tullu varsinaiseen suomeen järjestää turkulaisen perinnetapahtuman
On. Pimeyden voimat langettivat tämän vastuun meille. Kuuntele De Mysteriis niin saat tietää lisää. Tosin ei mekään kyl tiedetä mitään. Montas vuotta Pappa näitä järkkäilikään? Onko tapahtuman juuret hysthyst salatiedettä, vai haluaisiko joku vähän osottaa niitä pöllövalolla?
N. 10 olin takapiruna, varmaan 5-6 tein oikeasti itse, Tuhoutumattoman Markus + vieräilevat tähdet loput. 10 vuoden kohdalla, totesin että Turun Alleycat-jengin on valmis siirtymään riisin keitosta itse kilvan tekemiseen.

Hyvä keitos on syntynyt, jossain vaiheessa oli pikkaisen pelkoa, että viekö muuta pinnalla olevat harrasteet ja muu “valojen sammuttelu” Turusta Mayhemin. Näin ei onneksi käynyt.

Mysteerihän on vanhana perinteenä, että voittaja järjestää seuraavan, jos muuta ei huudella.

Muuten ihan huippua että melkolailla Turku Mayhem on vanhin kilpa, joka on katkeamatta jatkunut alusta lähtien.

Olisiko olla mahdollista saada pari manifestia englanniksia?

Moi stuart! We can arrange that, hopefully there will be more than just a few in english!

li-sam - 10:23, 19.9.2017 » Moi stuart! We can arrange that, hopefully there will be more than just a few in english!
Thanks!

Perjantai 29.09.2017
12:37 Helsinki → 14:30 Turku, InterCity 953

näkyy

oisit menny miesjunalla

no on tuol mää ja erkka eli härkäsii sonnei tiäksää

kaks kasvistortilla ateriaa :DD

noihan meni varmaan molemmat kreivin mahaan.

ei sitä ingriaa pelkällä salaatilla ajeta.

Tota tuli tässä mieleen et oisko majoitushommia ens la-su yölle?

Ps. Tällä viikolla ajetaan!

li-sam - 9:22, 25.9.2017 » Tota tuli tässä mieleen et oisko majoitushommia ens la-su yölle? Ps. Tällä viikolla ajetaan!
Mä mietin tätä ja kyyti_hommia kans. Saletisti uudesta pääkaupungista on tulossa pari kuskia vanhaan. PM pls.

Yösija jo löytyy. Kyyti Salo-Turq ei. Fiksi korvattava sinkulamaasturilla mut onneks kaljat kulkee tarakalla.