turku MayheM X 6.10.2012

Ainakin mankkiksen muistoajojen aikaan tuntui olevan perhanan liukasta vansin alla. Myös henskelillä on ollut ajoittain heikko pito. Muutoin en ole nähnyt erityistä muutosta.

Mauricekuskit pistää täällä onneksi varmanpäälle! PHIXYMAN!

wn lähde koska oon homo

mikset sää tuu. Tuu ilman tyttöystävää :wink:

Menen poissa kosken oo ajomies ja Jykä tarvii kiekon ja polkimet ja ite rosvopaistia. Oikea syy: sovittua muuta menoa, harmi kyl.

Haettiin tänään Tuhiksen kanssa rasteja älläreitä varten.

Jos kukaan ei ole mitään baaria/saunaa hommannut, niin ehdottaisin Kerttua. Kertun saunatiloissa on samana iltana alamäkipyöräilijöiden kaudenpäättäjäiset ja tiedustelen josko heidän kanssa olis mahdollista jakaa saunaa.

munakorva - 0:18, 2.10.2012 » mikset sää tuu. Tuu ilman tyttöystävää ;)
Mut en mä oo ajomies, oon enemmänki dokausmies.
olavi_takatalo - 22:27, 25.9.2012 » Jou tota. Tämä kiinnostaa. En tiedä kuinka paljon täältä Helsingistä jengiä on Turkuun tuolloin lähdössä, mutta jos ihmisillä olisi tarvetta, ajattelin että voisin lainata duunista pakua, johon mahtuisi about 10 fillaria kyytiin.
Kuulin että täältä stadista on nyt lähdössä myös Smurffin paku, joten on tuskin erityisen järkevää lähteä kahdella isolla autolla, kun jengiä ei ihan kymmenittäin kuitenkaan ole tulossa.

joo, meikällä on pakettiauto ja oletan että jo 7 pyörää on kyydissä. Onko enempää ottajia?

Olitko smurf lähdössä jo pe, vaiko la?

Lauantaina lähtö. Voidaan sopia johonkin kokoontuminen silloin ja lytätään palpat sisään

oopperan parkkis?

joko sitä lisätietoa seurais?

Syyään eka, eiku teen työn.

Omat vaipparasvat mukaan?

Ensimmäinen MayheM-sarjan älleycat-kilpa järjestettiin 10 vuotta sitten… vaikkakin ensimmäinen kilpa Turussa oli vuotta aikaisemmin.

Tarinahan menee kutakuinkin niin, että tulin 2001 Turkuun ja aikeina oli nostaa pystyyn Fillarilähettien haarakonttori… Bikexpress taannoin siellä toimikin. Eihän siitä mitään tullut, liian vähän talvia takana jne jne. Joten pistin pillit pussiin ja vietin vuoden Turussa ja häivyin sitten Lappiin opiskelemaan safari-/eräoppaaksi.

Päätin Turussa ollessani järjestää kilvoittelua kamuille, jotka minulle Helsingistä huutelivat. Kymmenisen kappaletta sieltä sitten saapuikin.

Turku MayheM on King Of Fixedin ohella yksi pisimpään yhtäjaksoisesti järjestetty tapahtuma, joka toivottavasti jatkaa matkaansa kun tämän glooriavuoden jälkeen nostan käteni ja jätän sen perintönä Turun eläväiselle paikallisväelle.

En olisi uskonut että tätä näin pitkään järjestetään, myöskään en uskonut että olisin itsekään huojumassa sitä katsomassa… myöskin tittelini Turun viimeisenä polkupyörälähettinä on myös viety.

Tuhoutumaton pitää titteliä ensimmäisenä paikallisena joka osallistui.

SikäliMikäli Esteri antaa sääikkunan kapa starttaa klo 18 klo 19 Turun Kauppatorilta, 2 Euroa otetaan maksua.

Koska lähettihom… larppaus, reput, valot, kynät ja muu varustus kyytiin.

EDIT: myös jonkinlaista ajanseurauslaitteistoa tarvitsee.

Suruja, murheita, turhia toiveita?

toiveena ois ens vuonna eräkilpailu Lapissa.

Jonni koittaa saada saunan Paavo Nurmelta, mä soittelen Karavaanareille. Pahaa pelkään, mut katsotaan… Koitan vääntää tarrat juhlavuoden kunniaksi töissä, luultavasti tulostettuna ja muutama special leikkuutarra, jotka vaatii paljon perkuuta.

Mikko

Edit: Yritän ehtiä koko päiväksi mukaan, ainakin ajan ällärit!

Hoi hoi!

Olympiasauna on varattu käyttöömme 19-24, Paavo Nurmen Puistotie 11. Pyyhkeet mukaan. Kokonaiskustannus on 300 rahaa eli koitetaan saada rahat pois ja maksettua.

Kyseisessä paikassa, ellei toisin käy, on maali joten käykääpä tarkistamassa paikka… pimeässä sinne on jännä mennä.

Google karttalinkki, muistaakseni tuolta stadionilta pikkaisen vasemmalle kun karttaa katsoo. Korjatkaa jos olen väärässä.

Olympiasauna on tarkalleen ottaen tässä http://goo.gl/maps/fqd5M Betanianpolun kautta sisään stadionin alueelle.

Vapinan ja tasoituksen vuoksi:

Jokaiselle annetaan manifesti, jossa on osoitteet ja muut mitä kuuluu tietää.
Tunnissa jokainen ajaa niin paljon kuin kerkeää, rastit ovat pisteytetty ja se jolla on eniten pisteitä voittaapi.
Tasapelitilanteissa yritetään kurkkia kelloa, että kumpi tuli aikaisemmin maaliin tms.

Lähtö: Kauppatorilta
Maali: Olympiasaunalla

Osoitteet olivat melko jänniä, joten tässä osviittaa:

Klik

HUOM! Pallukat osoittavat VAIN katuja ja teitä, eivätkä ole eksakteja paikkoja, missä rastit ovat. Tuossa ei tietysti ole kaikki, eli ylläriä voi olla ja saman kadun varrella voi olla useampi paikka.

Tällä tavoin säästyin hurjalta tulostusvaivalta ja siirsin sen teille.

Eli DFU jos ahnehtii eikä ehdi tunnissa maaliin?