Turku MayheM osa 9 *8.10.*

Ota Kaitsu mukaan poolohin, voi olla mun.

Oli hyvät skabat, ja loistava konsepti. Vedettiin heti matto alta kaikilta suunnitelmilta. Kiitokset Kallelle “parittelusta”! Olihan Teemunkin jo aika voittaa…

Kiitos Tuhis ja Tuukka-collabo, oli muksaa. Kiitos myös taisteluparilleni Turolle, joka pooluvälityksellä pyöritteli menemään. Myös Pavelle kiitoksi kuumotuksesta ainakin yhden manifestillisen verran.
Dynamossakin oli ihan cowa meininki väliksi.

Koska Mayhem!

Ai niin hauskaa 10-9!!

Tuloksia tippuu toivottavasti, mielestäni otin kuvan tuloksista, mutta puhelimessani ei ollutkaan sitä kuvaa… Teemu-Pave taistelupari voitti ajalla 1h 20min.

Mukavat kisat! kyllä Turussakin osaa olla kivaa, koska Mayhem!

Aijai! olipa kivaa. Jäin yhden kaljan velkaa paikallisjaoston kassaan, maksuohjelmasta voidaan keskustella sit ens kerralla.

^ et muuten jäänyt, maksoin meidän molemmat kalsut siellä poolokentällä.

Kaljakassa on hoidossa mun ja Anteron välillä!

Ai niin hei!

Toimiiko joku siellä päässä jakeluhenkilönä jos laitan postissa pinnakortit, niin ei jää harmittamaan että unohdin ne kotiin.

Siis minne lähetän nuo tagit?

Smurf - 13:27, 10.10.2011 » Ai niin hei! Toimiiko joku siellä päässä jakeluhenkilönä jos laitan postissa pinnakortit, niin ei jää harmittamaan että unohdin ne kotiin. Siis minne lähetän nuo tagit?
Pistä mun matkaan ni ei tartte lähetellä.

ohho ihan polkupyörälähetillä!

Smurf - 13:32, 10.10.2011 » ohho ihan polkupyörälähetillä!
Jepa, pistän tarjouksen teijä sähköpostiin! höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö

vaadin paljousalennusta

Kattokaapa mitä kuitenkin puhjelimesta löytyi!

https://lh5.googleusercontent.com/-prhRE0vBIs0/TpRapGSosjI/AAAAAAAAClI/DfdEq2zHoTA/s512/IMAG0363.jpg

Hoi Turun väki! Mayhemeihin osallistuneet voi hakea pinnakortit multa. Teemu kortti on Mikolla.