Turku Mayhem 13 3.10.2015

vanttera - 11:07, 8.9.2015 » ehtiikö kaljakauppaan vielä ajojen jälkeen
Ehtii! Kuudelta tosiaan alkaa ajot ja meinasin ajattaa vähän maltillisemman matkan kuin mitä Mayhemeissä oli viimevuonna. Itte ajoin viimevuonna [n. 45 km](https://www.yksivaihde.net/old/22071/486028) :D

Viime vuoden Mayhemithän oli muuten aivan ok tapahtuma muistaakseni

Tampereen auto taidettiin varata täyteen n. kuukausi sitten. Onko suosituksia tai ehdotuksia mihin 5hlö mahtuisi la-su yöksi?

e: en muista ketä nää henkilöt on mutta ainaki:

  • P-2
  • mck187
Leevi - 15:05, 9.9.2015 » Tampereen auto taidettiin varata täyteen n. kuukausi sitten. Onko suosituksia tai ehdotuksia mihin 5hlö mahtuisi la-su yöksi? e: en muista ketä nää henkilöt on mutta ainaki: - P-2 - mck187 - -
mä voin ottaa 2-3 jannua YO-Kylän ghettoon. Hai varmaan pystyy kans majottaa, tosin en tiedä tykkääkse tamperelaisista?
geoidi - 16:39, 9.9.2015 »
Leevi - 15:05, 9.9.2015 » Tampereen auto taidettiin varata täyteen n. kuukausi sitten. Onko suosituksia tai ehdotuksia mihin 5hlö mahtuisi la-su yöksi? e: en muista ketä nää henkilöt on mutta ainaki: - P-2 - mck187 - -
mä voin ottaa 2-3 jannua YO-Kylän ghettoon. Hai varmaan pystyy kans majottaa, tosin en tiedä tykkääkse tamperelaisista?
treeläiset aivan ok täytyy vähä udella mitäs tuo avopuoliso digailee

aaah fiilistelen jo

viime vuonna oli 48 kuskia viivalla

jos joku miettii, että kannattaako tänne tulla, ni heikki voi kertoa oikean vastauksen

tode fakin lakin

No josko näihin ajoihin nyt sit pääsis! Laitan 3D-printterin kuumaksi ja duunaan kaikille osallistujille jottai kivaa killutinta. Ettei harmita se vitonen.

^jepulis

Tuplat. Mut hei nää On kohta. Jees pääsee ajaan.

Natas! Tää olis vapaa viikonloppu ja synnyinkaupungissa pitäisi taas käydä. 1+1?

No perkele kai mä sit lähen turkuuuuuuuun tai siis kyl määki turuus.

vallengrach - 22:49, 9.9.2015 » aaah fiilistelen jo viime vuonna oli 48 kuskia viivalla jos joku miettii, että kannattaako tänne tulla, ni heikki voi kertoa oikean vastauksen
tapahtumasta voi kehkeytyä hyvinkin onnistunut. kokonaisuus. https://farm8.staticflickr.com/7553/16162667951_34a6b48dcc_c.jpg

Lupasin mennä toiseen juttuun, unohdin vallan tämän. mutta mä tuun. valitsin hyvin.
trikträkshouw taas pystyyn heikki.

Jotenki luulen et nää kemut On taaskin aika buenot. Jo voi alkaa silleen varovasti hehkuttaan?

Tällön varmaan sataa ja on kylmä mut vois tulla turkusee ajaa.

Eikä sada. Eikä varmaan kerkee kylmä tulemaan.

Sorppa janpat, teemme “kesälomamatkan” ruotsiin tuolloin.

Luulin ajavani työkseni 20 vuotta, 5 jäi vajaaksi ja samana vuonna jää ensimmäinen TKU MAYHEM käymättä, kaikissa muissa olen ollut.

Mutta olen mieltä että teillä on NIIN kova meininki siellä, ettette luultavasti jää kaipaamaan kuin valloittavaa persoonaani.

Nostetaas taas tätäkin!
Hommasin vähä palkintoja. Trek diilaa meille kohtuu hyvää shittiä (oletan, en oo vielä saanut romuja käsiini) ja otan vapauden päättää miten nämä romut jaetaan. Nummen pöörä on kans hengessä mukana. Ja koska kilpailu kerää paljon porukkaa ja kaikki eivät voi olla nopeimpia, jaetaan kaikki hienot romut arpomalla ne kaikkien osallistujien kesken!!! Silloin periaatteessa mullakin olis sijalta 48 mahkut voittaa jotain, mutta jäävään itteni. Eli nyt sit vaan kaikki mukaan ja pyytäkää foorumia seuraamattomatkin kaverit mukaan. Hyvät ajot ja kemut tiedossa lepposalla otteella.
Tämä siis tiedoksi arvon kisajärjestäjällekin, sori etten kyselly tai ilmotellu mitn…

monark - 17:29, 11.9.2015 » No josko näihin ajoihin nyt sit pääsis! Laitan 3D-printterin kuumaksi ja duunaan kaikille osallistujille jottai kivaa killutinta. Ettei harmita se vitonen.
siis mitä, onksul 3d-tulostin