Turku ällärit 24.7

Olis tarkotus järkätä ällärit lauantaina 24.7. Lähtö Tomiokirkon edestä klo 18.00

7 Likes

Kova

Todellakin! :mechanical_arm:

Se on vain ja ainoastaan oikein!

/null

Älä ala Tatuks. Tiiät kyllä mitä luvassa. Parempi et oot Tomiokirkolla ens viikon lauantaina 18.00!

1 Like

Hitto tulisko ihan ajamaan, viime ällärit oli Gutzit kymmenen vuotta sitte

2 Likes

Ai hitto no jos sinä nii minäki

Tää on tänää

1 Like

No niinpä! Mistähän löytyis nopeet jalat?

Onkohan joku siinä kirkolla vielä kuuden jälkeenkin, kun voi olla ettei ennätä ihan tuohon.

Kiitos @ninja kiitos jalat. Mukavasti porukkaa ajamassa.

2 Likes

Oli kiva ajella pitkästä aikaa! Kiitti järkkäämisestä @Ninja!

Tuli kyl siinä kolmannen tai neljännen mäkivedon kohdalla huomanneeks kuinka paljon useemmin on vedetty Norttia ku fiksillä no_see_monkey_emoji.

PS. Mun Gatorskinissä on 3 uutta kangaspatchia esillä.

5 Likes

Kiitos ajoista!

En vissii voittanut mut ei haittaa ku pääsi ajaa mäkiä jarruttomalla fiksillä 48x19 aijai

3 Likes

Markon kaa en ehtiny vaihtaa ku pari sanaa startissa, erinomaisen näköinen karavaani!

Rehdit ällärit, hyvä meno. Paljon mokia omalta osalta, varsinkin se Sirkkalankadun pommitus jossa olin jo unohtanut mitä sieltä toisesta päästä piti hakea abaut Kerttulinkadun kohdalla. Takaraivossa kaikui kivinen portti mut oli vissiin rappuset, oh well.
Kyl saaketti sai mäkiä polkea ja se riitti ihan omalta osalta, ei tarvinnu ettiä Hannunniitun traileja (moi Hai) tai polkea Lietoon (moi Micke).

Toivottavasti ehtii taas Källäreihin ja saadaan vähintään yhtä komea osallistujamäärä nyt kun älläriliekki vihdoin saatu kipinöimään tänä vuonna!

Edit. Ainiin ja racing draiver legendaa se viime Mayhemeiden keskari. Startista maaliin oli 26,5km/h eikä suinkaan 28,5km/h. Pitää muistaa ottaa trakkeri ens kerralla.

8 Likes

oli kyl blissiä liirailla mäkiä alas, olin jo ehtiny unohtaa miten hyvältä kunnon whipskidit kolmenkympin vauhdeista tuntui. toisinaan pelotti mut se kuuluu myös lajiin.

todella hyvin jengiä mestoilla ja itelle uusia naamoja, eli tosi hyvä! harmi ku piti lähteä kaverin kolmikymppisiin koska jälkilöylyt on ehkä älläreissä se toisiks paras juttu.

hattua pois päästä niille jotka ajoi Lietoon asti :smiley:

6 Likes