Tulos Bicycles

Näyttää aika paljon samalta keksinnöltä ku reilu vuosi sitten ebay ostoksena briteistä ostin Teman-valmisfixin.
Sielusta en tiedä mutta kuvien perusteella työn jälki on ainakin parantunut selvästi.

Ehdin jo innostua 25 egen Suomessa käsintehdyistä 100% wool -paidoista mutta se olikin suomeksi 100% puuvillaa.

Mites toi historia, onko merkillä siis mitään yhteyttä alkuperäiseen Tulokseen? Miten sivuilla selostettu historia liittyy kiinabulkin kaupitteluun? Mikseivät myy niitä sitten samantien vaikka Petoina?

Poikkeaako tämä nyt Createsta muuten kuin myyntipuheiden osalta?

Tykkään enemmän niistä pyöristä kuin noista nettisivuista. Olen myös aistivinani vihamielisyyttä kun joku aloittaa suomessa fiksibrändin ilman fiksiskenen hyväksyntää. Ehkäpä öinen hampaiden narskutteluni johtuu juuri Tulos-pyöristä.

minkä fiksiskenen?

Minun pyörissäni on aina sielu. Tuntuu olevan jonkun väkivaltaisen pyörämekaanikon vittumainen sielu, joka ei anna rauhaa ennenkuin uusi omistaja on tehnyt samat virheet kuin se.

Smurf - 17:10, 30.6.2011 » minkä fiksiskenen?
No sen ~5 hlön muodostaman skenen, joka on tässä thredissä ilmaissut olevansa vähemmän innostunut Tulos -pyöristä.
normaali - 17:06, 30.6.2011 » Poikkeaako tämä nyt Createsta muuten kuin myyntipuheiden osalta? Tykkään enemmän niistä pyöristä kuin noista nettisivuista. Olen myös aistivinani vihamielisyyttä kun joku aloittaa suomessa fiksibrändin ilman fiksiskenen hyväksyntää. Ehkäpä öinen hampaiden narskutteluni johtuu juuri Tulos-pyöristä.
Ite ainaki turhauttaa kun joku tuhlaa mahikset tehä kivoja suomipyöriä tekemäl niist pitkiä, matalia, slouppaaval vaakaputkel, överi eturengasclearancella. Onko noiden mallina ollu retkipyöräkonversio? En nää mitään syytä ostaa noita eikä esim fujia tai plugia. Jotenki samaan runkoon mahtunu kaikki ominaisuudet jota ainakaan itse just en tahdo.
jarkko - 11:37, 30.6.2011 » (joka liimasi krapulapäissään runkoon tarrat ja pyyhki enimmät Giantin tms Taiwanin tai Kiinan tehtaan jättämät rasvatahrat).
No niin, mutta toinen näistä Kiinoista on tasavalta. Toinen on... liekö tuo nyt sitten fasistinen oligarkia lähinnä? Kai nyt sekin voi ostopäätökseen vaikuttaa. Plugin samaan hintaan, runko on (käsittääkseni) Taiwanissa hitsattua cromoa, Chargen veppisivut eivät aiheuta facepalmia ja myötähäpeää. Mitä ideaa kenenkään on tämmöinen Tulos ostaa?

Ei sillä itse tuotteella nyt niin väliä ole - luodaan kato vaan “hyvä” stoori ja tarjotaan (massa/muka)hipstereille ihanneidentiteetin rakennusvälineitä, aina “filosofiasta” alkaen.

Jos joku keräisi adressia kauppiaantieteiden ja varsinkin näihin (kait?) sisältyvän markkinointiopin välittömäksi lakkauttamiseksi, niin kirjoittaisin nimeni - vieläpä kahdesti (salaa).

Blogilla on nyt julkaistu “Tulos-jäbien” haastattelu. Käykää lukasemassa mistä tässä hommassa on oikein kyse.