Tukilotto Ukrainaan

38

1 Like

34

1 Like

32
Paras lotto tällä viikolla!

1 Like

Minun merkintöjen mukaan lotto on täynnä, joten näyttää siltä että huomisiltana jännätään pallojen putoilua. Tarkastaisitteko kuitenkin vielä oman numeronne ylläolevasta listasta ettei sinne eksynyt virheitä.

Päivitys: Kaikki maksut menneet kohteisiin. Osa käyttäjistä tajusi että yksärilläkin voi laittaa niitä screenshotteja josta kiitän, itse olin ihan vanhan foorumin tasolla jossa kuvia ei tosiaan lähetetty yksärille kun niiden lisääminen postauksiinkin tuntui joskus mahdottomalta… Laskeskelen tässä ehtiessäni vähän yhteissummaa ja ilmoittelen myöhemmin, mutta nyt saa jännittää tämän illan arvontaa. Kaikki numerot voittivat jo, mutta lisänumerolle lisäpalkinto!

8 Likes

Onnea b-veli!

11 Likes

Rahat sille, että tulee tekninen vika ja arvonta perutaan.

1 Like

Huh, olipas perjantai-iltapäivänä tekemistä.

En oikein osannut arvata että meneekö lotto kovinkaan nopeasti täyteen tai koetaanko numero sopivan hintaiseksi. Hintaa määrittäessä toivoin että useat pyöristäisivät summan kymppiin ja 400e olisi oiva potti, mutta tuo reilu 300e olisi myös ollut hyvä saavutus.

Numeroiden varaamisten ja maksamisten jälkeen oltiin hyvin lähellä erästä tasasummaa, joten aattelin että olisin lopulta ostanut itse yhden haamunumeron. No, niin vaan sieltä tuli vielä yksi lahjoitus ilman numeroa ja yli mentiin. Hyvä te! Loppusumma siis huikea 702 euroa!!! kreivi toivoi viestissään tästä Suomen kalleinta vyölaukkua, joten varmaan ainakin lähelle päästiin. Vielä kerran iso kiitos kaikille osallistujille!

Tukirahat jakautuivat seuraaville tahoille:
Suomen Punainen Risti
Unicef
UN Women Suomi
Lääkärit ilman rajoja
Rescueyhdistys Kulkurit
Pelastakaa lapset
Suomen pakolaisapu
Kirkon ulkomaanapu
Ukrainian Ministry of Social Policy

Kiitos vielä asbille ihan asiallisesta materiaalimuistutuksesta, keskustelut cordurasta tuli silloin luettua mutta jäi nyt jotenkin huomioimatta kiireessä. Katotaan tuo materiaaliepäkohta kuntoon seuraavalle kerralle. Niin, puoliksi lupailin tehdä tämän vielä uusiksi ja varmaan tässä muutaman viikon aikana koitan sen hoitaa. Pajatsohan tässä saattoi vähän tyhjentyä, joten katsotaan meneekö lottona vai jonain muuna muotona sitten.

23 Likes