TRE: Linnan juhlien etkot 5.12.2014

Ai niin totta. Tullaan vaan, syyään eka, sit tapellaan ja lähetään maksamatta.

kyä mää ainaki oon tulosa.

Joo, unohduksen piikkiin menee, mut tulossa ollaan näillä näkymin tottakai.

mie tuun stokiksen fixiebron kanssa
yöpaikka tarvitaan kanssa

^ tuleeko fixiebror aka takakiekon kumi liekkeihin skiddaamalla aka Janne?!

escobar - 16:41, 19.11.2014 » ^ tuleeko fixiebror aka takakiekon kumi liekkeihin skiddaamalla aka Janne?!
Essi, unohdit VESISATEELLA asfaltti ja kumi liekkeihin JANNE

TOTTA, Arto. so cool! \o/

Tein äsken pinnakortin valmiiks. On niin kuumaa shittiä, että kannattaa pelkästään sen vuoksi tulla.

Vedin myös sormeni auki paperileikkuriin koevedosta katkoessani ja verta tuli ku ois Nurmossa ollu. Eli myös 666 hail Pekka Siitoin veriuhri annettu.

^ Viittaus Nurmoon ei ole tuulesta temmattu. Oltiin kerran Seinäjoen raviradan ravintolassa syömässä. Yksi porukasta erehtyi kysymään, että olisiko hevosenlihaa. Kokki kuuli keittiöön ja tuli iso kokkivetsi kädessä sanomaan eteläpohjalaisen painokkaasti, että täällä EI SAA hevosenlihaa. Lopetettiin varmuuden vuoksi kaikkinainen vitsailu siltä päivältä.

^^ Samalla seudulla tutut bändipojat olivat menossa tanssilavalle soittamaan. Olivat hilpeitä ja nauru oli herkässä. Järjestysmies huomautti heille: “Eipäs poijjaat naureskella, tämön huvitilaasuus!”

ite oon soittanu Nurmossa kerran jossain (entisessä) jättikanalassa jossain sisäfestareilla. olin jossain pihanpielessä kusella, vieressä semmonen kaapin kokoinen jannu, jolla t-paidassa teksti: “Pesäpallo on perseestä” - jutusteltiin siinä, ja kertoi myös joukkueensa toisesta paidasta, jonka tekstisisältö oli about: “Paini on tyttöjen laji”.

haluaako joku arvata minkä lajin seuraa herra edusti? =)

Kyseisellä seudulla jäljelle ei taada jäädä ku puukkohippa ja tikanheitto?

Munarkki - 20:54, 20.11.2014 » Tein äsken pinnakortin valmiiks. On niin kuumaa shittiä, että kannattaa pelkästään sen vuoksi tulla.
Kannattaako skippaa firman pikkujoulut? Firmalla olis kuitenkin kopiokone jonka päälle vois mennä istuun.
rokpete - 21:45, 20.11.2014 » ite oon soittanu Nurmossa kerran jossain (entisessä) jättikanalassa jossain sisäfestareilla. olin jossain pihanpielessä kusella, vieressä semmonen kaapin kokoinen jannu, jolla t-paidassa teksti: [i]"Pesäpallo on perseestä"[/i] - jutusteltiin siinä, ja kertoi myös joukkueensa toisesta paidasta, jonka tekstisisältö oli about: [i]"Paini on tyttöjen laji"[/i]. haluaako joku arvata minkä lajin seuraa herra edusti? =)
Tuossa on haettu selkeesti pohojalaasta miehuuskoetta, eli kävellään Ilmajoen kantakrouviin, asetutaan tukevasti tiskille, tilataan kossu jäillä tai vishyllä ja sanotaan kuuluvalla äänellä: "Pesäpallo on homojen laji! Niin ja kaikki painijat on homoja!".

kainalomuna (jenkkifudis), tietenkin.

ice0018 - 22:24, 20.11.2014 »
Munarkki - 20:54, 20.11.2014 » Tein äsken pinnakortin valmiiks. On niin kuumaa shittiä, että kannattaa pelkästään sen vuoksi tulla.
Kannattaako skippaa firman pikkujoulut? Firmalla olis kuitenkin kopiokone jonka päälle vois mennä istuun.
Jos se siitä on kiinni niin voit istua vaikka mun naamapuntariin jos tulet. Se toimii yllättävän simppelisti: istut alasti mun naamalle ja mä kerron ootko painava.
Munarkki - 22:35, 20.11.2014 »
ice0018 - 22:24, 20.11.2014 »
Munarkki - 20:54, 20.11.2014 » Tein äsken pinnakortin valmiiks. On niin kuumaa shittiä, että kannattaa pelkästään sen vuoksi tulla.
Kannattaako skippaa firman pikkujoulut? Firmalla olis kuitenkin kopiokone jonka päälle vois mennä istuun.
Jos se siitä on kiinni niin voit istua vaikka mun naamapuntariin jos tulet. Se toimii yllättävän simppelisti: istut alasti mun naamalle ja mä kerron ootko painava.
Sä olet irstas mies.

^ mä niin nään tän…

^^Mulle kuva sitte ku tuo tapahtuu!

Kun parrakas mies pikkujouluissa tunkee turpansa kopiokoneeseen ja vie vahingossa kopion kotiin niin siinä on aikalailla selittämistä.

nimim. Ei tapahtunut minulle