TRE: Linnan juhlien etkot 5.12.2014

^ekakerros hier I cum

Munarkki - 23:02, 14.10.2014 » Ilmoittautukaa sitten sillä yksärillä. Ja DanielBraun todella Tampereelle! Myös Gonnorzia kysellään.
Pitää koittaa kysellä perjantain duunivuoro että pystyykö pitäö vapaan. Jos onnistuu ni paikalle.
normaali - 23:08, 14.10.2014 » Jos osallistuisin näihin, varaisin huoneen siitä uudesta tornihotellista. Oksentaisin ikkunasta,
Huomenna siellä esiintyis Pate ilmaiskeikalla kattoterasilla. Taidan riipasta kovan kännin.

^ huomenna ja to ois vp, mennäänkö munarkki molemmat Paten keikalle.

ice0018 - 22:45, 14.10.2014 » Firman pikkujoulut samaan aikaan :-|
Sama.

Högdalenin prinssi jo varailee venematkoja. Onko mun äläripörä kunnossa?

escobar - 0:33, 15.10.2014 » ^ huomenna ja to ois vp, mennäänkö munarkki molemmat Paten keikalle.
No oikeesti oon nytkin töissä ja huomenna on sen luokan työ- ja seminaaripäivä, että en katsokaan kaljaan. Saati Pateen :/
artpow - 9:07, 15.10.2014 » Högdalenin prinssi jo varailee venematkoja. Onko mun äläripörä kunnossa?
Äläripyörä on jonkun baarin edessä. Se on kyllä satulatolpasta lukossa. Ei vaan, jos tuot mulle hyvää kaliaa niin huollan ja vahaan sen valmiiksi sulle.

oikeesti Munarkki mullakin on duunia ja opiskeluhommia ja kaikkee, ni en kans lähe :CC

Kiinnostais, mut töissä puoleen yöhön asti :I

Ota saikkua, sillä se maailma pyörii.

Munarkki - 10:20, 15.10.2014 » Ota saikkua, sillä se maailma pyörii.
http://www.youtube.com/watch?v=fCp1cp4IdMU

ei mulla muuta.

Kas, vapaa-anomus tuotti tulosta.
Kuka majoittaa yhden viinaanmenevän kotkalaisen?

DanielBraun - 18:14, 15.10.2014 » Kuka majoittaa yhden viinaanmenevän kotkalaisen?
Kannattaa vielä miettiä näitä myyntipuheita. tosin toiset arvostaa rehellisyyttä.
ananasdas - 22:19, 14.10.2014 »
Munarkki - 21:59, 14.10.2014 » Whoot? Siis jatkopaikka vai itse bilemesta, jossa voi syyä ja saunoo? Voi vitu :D
toimii molempina toki että junantuomille tiedoks, [b]yöpymistilaa on kymmenkunnalle<[/b]/blockquote>

Nii ja jos oon vaa maisemissa nii vahva ehkä tälle tapahtumalle

PV, plz

Hyvä Daniel! Majapaikka löytyy, tavalla tai toisella. Ettei tarvi välttämättä yöpyä siellä saunatilassa jos ei haluu.

Vahooo, annan sun yksikön päällikön nimi niin laitan sille mailipostia, että sun on oltava lomilla.

Juhlapaikka onkin muuten sen verran halpa, että voimme varmasti pitää kiinni 10 euron osallistumismaksusta. Tällä hinnalla on jo nyt sen verran ilmoittautuneita, että ruoka on hyvää myös. Suunta siis vain ylöspäin ruoan laadun suhteen mitä enemmän ilmoittautuneita!

Jatkoille voidaan mennä Vastavirralle koska se on niin näppärästi siinä lähellä. YLÄKERTA AUKI MEITÄ VARTEN!

EDIT: Ja tällä kertaa paikalla ei todellakaan ole secret santaa eli lahjapankkia eli sitä lahjanvaihtelua. Ihampaskaidea ja kuitenkin joku ostaa metvurstia jollekin.

Vituttaa firman pikkujoulut edelleenkin :expressionless:

voisko silti joku pukee joulupukin puvun päälleen ja ollan mulle THE secret santa, ni saan istuu polvelle.

Kyllä mä luulen että Jaakko tiukan paikan tullen pukeutuu ihan mielellään