TQHCFR-kastajaiset - Tervetuloa Turkuun 2013, 7 Syyskuuta

Hitto kun alko nää opiskelut Savonlinnassa nyt ja tää viikonloppu menee täällä!

Mun miälest tää on hyvä idis, koska skene selvästi eriytyy! (Poolokapoista jääneiden omien fiilisten perusteella.)
Pitäskö tulla luisuttaa takki auki tailwhibbeij munaheijarin kaa.

Voisin kans tulla heiluu.
e. Luovutan ton linkin kaa leikkimisen, olkoon.
e2. Kiitti bro!

Colnagojäpäl on jotain featureplayeralayläviiva-juttuja tossa linkissä.

Ooks joku beta ohjelmaa viäl olemas? pääsen tuolloin vast 19 aikaan impparist, elikkä tuun suoraan ajamaan vissiin, ehkä, tms

On mulla reitti suunniteltuna, parasta varmaan soittaa, pistän numeroni PM.

vanttera - 13:34, 3.9.2013 » En kuulu Turun new geniin mutta voin tulla parinkymmenen metrin päähän näyttämään itsetietoiselta ja vaaralliselta
Samat. Tai sit lähimmän metsikön suojista jos vainoharhat iskee koska taas oli tullut puhelu jostain tuntemattomasta numerosta. Oliko se TS? Varsinais-Suomen poliisi? Agentit? Bemarikuskit? Ajojahti päällä?
kyttyra - 17:14, 3.9.2013 »
vanttera - 13:34, 3.9.2013 » En kuulu Turun new geniin mutta voin tulla parinkymmenen metrin päähän näyttämään itsetietoiselta ja vaaralliselta
Samat. Tai sit lähimmän metsikön suojista jos vainoharhat iskee koska taas oli tullut puhelu jostain tuntemattomasta numerosta. Oliko se TS? Varsinais-Suomen poliisi? Agentit? Bemarikuskit? Ajojahti päällä?
http://www.hopeyoucanattend.com/wp-content/uploads/2011/02/TheHuntIsOn_02.jpg

kyllä mä soitan ihan omasta numerosta.

apua O_________o

1V-foorumilla pitäis aina tajuta olla käyttämättä akronyymejä, nähty monta kertaa :stuck_out_tongue:

vanttera - 13:34, 3.9.2013 » voin tulla parinkymmenen metrin päähän näyttämään itsetietoiselta ja vaaralliselta
jos lauantaina hotsittaa. Eikä sada.

Koen olevani sen verran newgen että voisin ilmestyä paikalle, tosin pyörällä en pääse eli onko jotain kiinteää paikkaa miitille ja oluen juonnille ennen noita x-rusteja? Kepeillä ei jaksa kauheasti sahata ympäri Turkua, eikä ole nyt omaa kuljettajaakaan.

Pduk: on noita pysähdyksiä tietty, m.m. laiturilla, mutta paha sanoa aikatauluja ja kuinka kauan viivytään. Jatkot aamuun asti, se on se varmin paikka nähdä.

Illan suunnitelma on seuraava: pyöräillään tour-de-Turku ja pysähdytään muutama kerta matkalla. Näistä pysähdyksistä viisi ovat kilpailurasteja jossa voi kerätä pisteitä, ja illan lopuksi tietty kruunataan voittaja.
Kilpailuun ei tarvitse tietenkään osallistua, voi myös katsoa ja nauraa, mutta sen verran voin kertoa että kisat eivät ole perinteistä takaperinpyöräilyä ympyrässä ja nopein sadalla metrillä, joten ei tarvi olla oman elämänsä Armstrong pärjätäkseen pitääkseen hauskaa.

Sovitaan kans että kokoonnutaan varttia vaille 6, eli 1745 Tuomiokirkolla. Sillon vedän alkubriiffin ja pyritään sitten lähtemään tasan kuudelta.

Edit tota aloitusviestiäkin.

Hyvä Eelis hyvä!

tää on hyvä

tulen voittamaan

Voi hitto, just tällästä olin odotellut ja tietysti samana päivänä on polttarit. No kaimmää joskus toiste sitten pääsen.

Ajoo? Kuulostaa vallan mainiolta. Jospa minä sittenkin.

“Ja minä näin, ja katso: musta malmikasa; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.”

Se oon mä :slight_smile:

vallengrach - 14:06, 4.9.2013 » tää on hyvä tulen voittamaan
[i]"Ja minä näin, ja katso: oranssi palpa; ja sen selässä istuvalla oli u-lukko, ja hänelle annettiin pistalager, ja hän lähti voittajana ja voittamaan."[/i]

En o oikeen missään ollu, josko nyt

Tää on hyvä !
Kalusto on hajalla kuin myös kuski. Menoa se ei vissiin haittaa ?

fuk… töissä kuuteen asti jonka jälkeen firman kemut joten nää menee heittämällä ohi :s no ens kerralla sitten!