TQHCFR esittää: VAPPUDARRA ällärit, 3.5.2014

Itse voisin lähteä ensikertalaisena häviämään koko homman tai en tiiä

geoidi - 23:34, 24.4.2014 » Oisko mitää vedonlyöntihommii?
Teemu 1,10 Sami 2,25 Gonnorz 16,00 Muu voittaja 19,50

Yeeeeeb viikon päästä! Kaikki vaan paikalle ajamaan ja toteamaan kuinka skene on. Ja jää. Ja voi hyvin. Mä voisin ottaa kameran, ni jää jotain arkistoihin.

mites toi mikko-nas
uskoisin et on kowa

vanttera - 22:58, 24.4.2014 » KAUHEE ELDIS ja totanii niiden kekkä itkee skenen (eli tku-twitterin) kuolemaa kovin ennenaikaisesti kandee tulla näyttään esimerkkiä TOTA
Olen paikalla jos pyörä saadaan kuntoon. Nippeleitä odotellessa.

A-a-ajamaan?

Itse vältän maaliin asti ajamista. Tällä kertaa ei ehkä enää 12-packia 6-packille mitoitettuun etukoriin. Keventelyjuominen hidasti :slight_smile:

GÖSSINNÄGÖNE HOMMA!

https://lh6.googleusercontent.com/-nnagka-7mao/U1vIqoIsXqI/AAAAAAAAGK4/trN2-bTZbOQ/w433-h577-no/CAM00369.jpg

^:D

e. näkyy lähdössä t.törppö

Taiat olla aika törppö ällärikuski yeeeeb

neljä, jotta on kivaa ja lämmintä ja jotta voi nauttia palauttavat ulkona jajaja

Juu eiks älläristartit yleensä ollu vähän myöhempään. 18.00 aika classique.

Edit. Kato sivu vaihtu ja Joona jo kommentoinu.

törpöt hei äkisee. Joona ajattaa. Klo 16 vitu jees. Hyvin kerkeää kaikki :–)

Kerkeekerkee. jaksaajaksaa. meitsi ainakin tulee. lähetään mun puolest vaikka kahelta… :smiley:

No ei nyt tarvii törpöks haukkua

Ai että ällärit olis just silloin kun satun tulemaan Turussa piipahtamaan. No mikäpä jottei.

Se on esim. Mario Brosille ihan sama onkse kahdelta, neljältä vai kuudelta. Bähä ölö todennäkösesti jokatapauksessa?

Henk. koht. tulen laivalta suoraan aika tiukassa myötälaitasessa, kintut vinossa ja naama lutussa.

“jos mä ajaisin, mä oisin voittanu tän jo.”

geoidi - 20:45, 27.4.2014 » Se on esim. Mario Brosille ihan sama onkse kahdelta, neljältä vai kuudelta. Bähä ölö todennäkösesti jokatapauksessa?
Onneks speksasin perjantaillekin vapaapäivän. Muista mintut laivalta.

Aa minttua, voiko teistä joku speksata pari pulloa minttua mulle? Tulen jo torstaina turQ