TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 7 & TQHCFR 6-v synttärit 12.11.2016

Hetkinen onkos täällä joku nuori Joukahainen puhumassa skenen juurista :wink:

Noh, en ala tän enempää asiasta päteä koska silloin kun tru old gen muussasi turun katuja kiinteävälitteisillään niin mulla tais olla tunturin hybridi enkä ollut edes kuullut fikseistä :smiley:

vuosi sitten itsehän ajoin ja voitin vaihteilla, joten en ala rankaisemaan ketään välinevalinnoista. pääasia, että kaikki ajaa! …fatbikella kisaa silti tuskin voittaa

lol

lainatkaa joku mulle 30 ja 35 mm nappulaa testiin

manuelkala - 11:51, 8.11.2016 » lainatkaa joku mulle 30 ja 35 mm nappulaa testiin
multa saat ainaki jotain vanhoja cx-compeja jos haluut. taitaa olla kaikki 35mm

tein pikaisen uudelleenarvioinnin ja päätin etten tarvitse 700c koossa nappularengaksia

Bileet on tota ihan kohta ja topikki ei meinaa pysyä ylhäällä, what shit?

Sain vihiä et svedut tulee kultaamaan reisiä Turun aurinkoo. Kunnon rantaloma stokiksen ja helsinkin lumikaaosten päälle. Ite mietin eilen et onko muka pakko, onhan tässä jo tunkattu… NO HELVETTI, VEDETÄÄ!!
Nyt sit hei. Niitä sohvapaikkoja, saatana. Turku on mulle sen palveluksen pydessä, NII!
Lupaan tuoda jaloviinaa ja ehkä tarroja.

Jotain vitun mutinaa tuli kun kyselin lumitilannetta ja mainitsin nappulat. Ni pistin gatorin lämpiöön ja säädin termostaatin asentoon “liecci”, mut katotaan ny…

LAUANTAINA NÄHDÄÄN!!1!1111!1!!1! ULIULIULI!!!1!11!!!1!!1

Däämn bitch^! Mul on synttärit ja poika pettää!
juu MENE VAAN!!, ei tarvii auttaa :wink:

Sori ootee. Rouvalla pyöreet synttärikestit( ja mulla jotku vähä isompilukuset siinä samassa rytäkässä), ni ei nyt pääse. Ja pyykkiäkin pitäis pestä.

No pitäähän firmalta olla edustus? Ja mä vähän lupailin näitä itelleni ja parille muulle ennenku tuli kutsu. Et sori.

tällä viikolla kuultua:

ei voi muuta ku cx comppiin luottaa. lol.

^oufak.
Minkäs näkönen saunahomma tällä kertaa? Voiko kamppeita jättää johonkin ajojen ajaksi?
T: alle kahen tuuman lihat

iteki ajattelin ajaa kakstuumasilla koska ei jaksais stressaa

täällä kirjotellaan nyt tosi paljon kaikkee höpöhöpö-juttuja. joutuu paikkaileen:

eli

  1. slickseillä ajetaan
  2. saunalla bailataan
  3. puolivoltilla avantoon
  4. klapeja hakataan
  5. puita kaadetaan

    jne.
  1. sokka irroitetaan
  2. pelti kiinni laitetaan

u.s.w.

tulossa huikee sns keli!

manifesti kunnossa, nyt vaan odotellaan lauantaita ja vetämistä!

ja jokainen kantaa omat kamansa tietty, messlife

ULIULIULI!!!

Ajokeli muuten parantunu huomattavasti eli kapeempi on saleen = nopeempi

oispa välikelin pyörä

Aah, viime tingassa valitsin tallista kapeempirenkaisen. Onneks pääsee pois Stokiksen kamalasta alkutalvesta

Onks kellään lainata ohjainlaakerille sitä ohkasta 32 kiintoavainta?

LIÄCCII

ULI ULI

KÄNNI PÄÄLLE!!!11