TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 5 & TQHCFR 4-v synttärit 15.11.2014

Tuanoi ja et simmotti. Kurapersehousut jalkaan ja TKUa kohti.

Aijjaha. Siis mullahan on synttärit edellisenä päivänä, eli perjantaina ja jos laskee mun tulevan iän plus slicksien femman plus hooceen nepan yhteen, ni siitä tulee 51, joka on toi kyseinen päivämäärä väärinpäin…
Ja ootteko muuten huomannu, että sanassa onnibussi on yhdeksän kirjainta, joka taas korreloi melko villisti noiden jo mainittujen nepan ja femman kanssa…
Ja sit perjantaina mä oon vielä 41, joka on väärinpäin 14, eli se kyseinen päivämäärä ja taas siellä on se nepa. Ja sit siellä on ykkönen, elikkäs siis yksivaihde. Ja siis nepa plus yks on… tadaa!! Femma.

…pretty fucking scary, huh?

Köpi ooks nähny mun luigipukuu?
Hirvee tilanne.

manuelkala - 18:30, 3.9.2014 »
vanttera - 15:49, 3.9.2014 » Moi Markus! Tulkaa Ovlvsta ja, mää majotan Kaarlo on kyl alaikäne
MMMMITÄ ONKSUL ASUNTO
Kai sitä nyt ihmisellä pitää koti olla

oon aikuistunu

vanttera - 13:07, 4.9.2014 » oon aikuistunu
sigumatskua
Pave - 10:33, 4.9.2014 » Aijjaha. Siis mullahan on synttärit edellisenä päivänä, eli perjantaina ja jos laskee mun tulevan iän plus slicksien femman plus hooceen nepan yhteen, ni siitä tulee 51, joka on toi kyseinen päivämäärä väärinpäin.. Ja ootteko muuten huomannu, että sanassa onnibussi on yhdeksän kirjainta, joka taas korreloi melko villisti noiden jo mainittujen nepan ja femman kanssa.. Ja sit perjantaina mä oon vielä 41, joka on väärinpäin 14, eli se kyseinen päivämäärä ja taas siellä on se nepa. Ja sit siellä on ykkönen, elikkäs siis yksivaihde. Ja siis nepa plus yks on.... tadaa!! Femma. ..pretty fucking scary, huh?
Melkoista.

Mitähän hittoo mä oon heittäny aamulla blenderiin?
Mistä tää sössöting kumpuaa?
Melko pelottavaa matskuu taas tullu näköjään laitettua jakoon…

tupl

vallengrach - 13:33, 4.9.2014 »
Pave - 10:33, 4.9.2014 » Aijjaha. Siis mullahan on synttärit edellisenä päivänä, eli perjantaina ja jos laskee mun tulevan iän plus slicksien femman plus hooceen nepan yhteen, ni siitä tulee 51, joka on toi kyseinen päivämäärä väärinpäin.. Ja ootteko muuten huomannu, että sanassa onnibussi on yhdeksän kirjainta, joka taas korreloi melko villisti noiden jo mainittujen nepan ja femman kanssa.. Ja sit perjantaina mä oon vielä 41, joka on väärinpäin 14, eli se kyseinen päivämäärä ja taas siellä on se nepa. Ja sit siellä on ykkönen, elikkäs siis yksivaihde. Ja siis nepa plus yks on.... tadaa!! Femma. ..pretty fucking scary, huh?
Melkoista.
Pave is illuminati confirmed.
alfns - 11:03, 4.9.2014 » Köpi ooks nähny mun luigipukuu? Hirvee tilanne.
Ei oo näkyny, mun mariopuku löytyy kaapista. Näissä ajetaan.
Gonnorz - 18:59, 3.9.2014 » Viimeks oli kivaa! Harmi vaan että menin sammumaan saunan jälkeen :D http://viilipurkillinen.kuvat.fi/kuvat/yksivaihde/slicksnslide2013/53.jpg/_full.jpg
Aahahaaa. No todellaki harmi :D. Vietettii pieni hiljane hetki. Kiitos Matti. Joo. Vähän meni mäkeen toi tatskan pleisment jos multa kysytään. Tänä vuonna uus yritys. Nägy.
vanttera - 15:49, 3.9.2014 » Moi Markus! Tulkaa Ovlvsta ja, mää majotan Kaarlo on kyl alaikäne
Nyt on junaliput hallussa. Voikko nää alakaa?

#48tuntiaturkua

Mitenköhän jos yösijaa kyselis niin mahtaiskohan sitä jonnekkin päästä? Tai ei kai siellä niin kylmä.

Joojoo mä nukun ulkona

Eiks Matilla oo joku omakotitalo nykyään. Kai siellä yhen Keman lisäks nukuttaa yhen Jussin.

Or dont know

Hyvät bileet aina enywey

mulle mahtuu joku 6-8 mut omat pehmusteet tarttee ku ei oo mitään muuta ku yks sänky

taino kaissitä jotain löytää kröhöm selvitän

susijussi - 22:54, 19.9.2014 » Mitenköhän jos yösijaa kyselis niin mahtaiskohan sitä jonnekkin päästä? Tai ei kai siellä niin kylmä.
hei susijus pm

e. tai hitto matti voiko sun luo tulla ei jaksais ehkä mennä kotiin

Varaan alustavasti paikan Mattilasta. Makuualusta ja puhallettava makuupussy - check.

edit: eiku toisinpäin :smiley:

mä tuun mut onnea tupla
janne ja jooona. tänään saksiniekat kowempii.

Pave - 14:21, 20.9.2014 » Varaan alustavasti paikan Mattilasta. Makuualusta ja puhallettava - check.