TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 3 & TQHCFR 2-v synttärit 10.11.2012

Saako fixed 20mm tuubikiekosta lisäpisteitä?

Yleensä aika allday event. Varmaan iltapäivällä 15.00 alkaa mehustelu ja 18-19.00 main race?

//\•&##@;:"/,4456789\ö vittu älypaskalla ei voi tehdä hattulainausta111!1#1 Ei mulla siinä tapauksessa muuta.

Ei ole ollut tapana antaa lisäpisteitä mistään kiekoista mutta nyt melkein pitäisi jo harkinta.

Aikataulu on aikalailla juuri tuollainen kuin Frede kertoi.

Tarvitsisin muuten ainakin yhden kaverin jeesaamaan rastien kanssa.

Vois melkein tulla helsingistä paikalle mikäli 23mm maantiekumit ei mee teiän sepelistä flätiks. Lumet taitaa ainaki ehtiä sulaa vielä.

Eiks nimenomaan Stadissa käytetä notoorista tappajasepeliä? Meikäkin vois tulla paikalle, jos oon vielä Suomessa tuolloin.

kaitsu, voin todnäk jeesaa rastimiehenä. Mä en kuitenkaan aja koska hannaan. Toisaalta, en vanno olevani mestoilla koska elämä. Ja tuanoi, tartteksää niitä kehiä ennen tapahtumapäivää vai vast sit?

Tapahtumapäivänä riittää ja loistavaa jos voit olla rastimiehenä.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/229948_10151170385538439_1182689706_n.jpg

Manifesti CHECK!
Pinnakortit CHECK!
Facebook event CHECK!

Startti klo 18 Rautatiepuistosta.

Löytyykö poololiekkiä päivälle?

Vois kiinnostaa, mutta ainakin Järkkylän kaukalo on keltainen maatuneista lehdistä. Maissikaukalo on varmaan täynnä juissitölkkejä. Mutta entäs tekonurmi (mikä hitto sen paikan nimi ny on, en jaksa googlaa)?

Parkin kentän tekonurmi vois olla kiva. Millä formaatilla Kaitsu tänä vuonna ajetaan? Jos joku haluaa laminoidun turistikartan niin voi huudella. Haen tarvittaessa nipun ja laminoin, säästyy luontokin kun ei tarvitse aina hakea uutta.

Samalla kaupungin tarjoamalla kartalla pärjää hyvin. Kirjoitan ajoista tarkemman infon myöhemmin.

Päättäkää joku pelipaikka niin käydään hakkaamassa parit pelit ennen ajoja ja illan viettoa.

Palkintoja saa myös keksiä/sponssata!

^hoidan laminoituja karttoja määrän X. Mulla saattaa olla jotain palkintojakin, liikkeitä en ehdi tänä vuonna kiertämään. Hoitaisko joku muu sen?

kapexi - 0:01, 30.10.2012 » Tarvitsisin muuten ainakin yhden kaverin jeesaamaan rastien kanssa.
Mää oon kans kisailemattomana tarvittaessa käytettävissä.

Alustavaa aikataulua ja infoa:

Klo 15.00 Pooloa

  • Parkin kenttä. Mailoja löytyy varmasti myös kaikille kenellä ei omaa ole.

Klo 18.00 Slicks’n Slide 3 - ällärit

  • Lähtö Rautatienpuistosta.
  • Kynä ja kartta hoitakaa itse, rastit suunniteltu sillä perinteisellä turistikartalla joita saa esim kaupungintalon kupeesta.
  • Kyseessä pisteajot kuten viimeksi. Aikaa 90min (Seppälä, muista tankata geelit).
  • Rasteja on kolmenlaisia:
    1.pisterastit, normaali tiedonnouto.
    2.tehtävärastit, rastipaikka sisältää tehtävän. Noin 10min per rasti.
    3.bonuspisterastit, voidaan suorittaa käytännössä missäpäin kaupunkia tahansa.
  • Myöhästymisestä rankaistaan 1p / alkava minuutti.
  • Kuviollisista renkaista rankaistaan pistemenetyksin. Saunaraati käsittelee tapaukset ajojen jälkeen.
  • Ilman valoja ei pääse mukaan.
  • Normaalit pyöränhuoltotyökalut kannattaa ottaa mukaan laukkuun tai taskuun kaiken varalta.
  • Tyhjä korkillinen pullo mukaan.
  • Maali SF-Caravan Turku Ry:n tiloissa. Linnankatu 49 A.

Klo 20.00 TQHCFR 2-v synttärisauna

  • SF-Caravan Turku Ry:n tiloissa. Linnankatu 49 A.
  • TQHCFR palaveri. Tehdään taas tyhjiä lupauksia tulevalle vuodelle.
  • Oven sulkeminen lähdön jälkeen.

Klo 0X.XX Baari

  • Vapaamuotoista speksailua jossain tiskin läheisyydessä.

Karkelot maksaa näin alustavasti 2€ ällärit + 8€ sauna eli kympillä koko roska.

Ottakaa käteistä mukaan saunalle niin saadaan ruokaa tilattua mikäli ja kun nälkä iskee.

Edit. Poolo ja pullo lisätty.

^kaikki muu on luokkaa ihan sama, mut muistetaan se ovi tänä vuonna!!!

Edit: kai Turo on saanut viime vuoden ruokarahat?! Voitan kuitenkin, kun Teemu saa läskipyöräsakot!!!

Messissä. Laminoidun kartan voin ottaa, edellisen sotkin Mayhemissa.
Onko kollektiivikaljaa? Sallitaanko pariajot?

Hyviä pointteja.

  • Kollektiivikaljaa voidaan hakea etukäteen saunalle. Katsotaan määrät myöhemmin tarkemmin.
  • Ajot tulee ajaa yksin tänä vuonna. Pari/ryhmäajaminen ei sallittua!

tilataanko samat kebabit tulisella?