TQHCFR esittää: Polkupyöräpoolon Turun Mestaruuskilpailut 18.8.2013

Sunnuntai 18. elokuuta!

Kalenteri näyttäis tuolloin hyvältä, jollei mitään kamalaa tapahdu :slight_smile:

Mulla on seuran kesäpäivät, mutta todennäköisesti onnistun olemaan molemmissa tilaisuuksissa kutakuinkin samanaikaisesti. (Has dem shamanskillz too).

Ja älä Antero aina maalaile piruja seinälle. Harvemmin niitä kamaluuksia kuitenkin tapahtuu :slight_smile:

^mä tiedän, oon krooninen huolestuja. Kaikki menee varmaankin ihan hyvin. Mutta kylmäpakkauksen ja sidetarpeita taidan silti ottaa messiin tonne :wink:

Nämä pelataan ensi viikon sunnuntaina eli 18.8! Mikä olisi hyvä kellonaika aloittaa?

Yhyy, mä oon sukkiksissa tuolloin. Vitu.

Lauantaina on Wauhtiajot, joten pelit ei ihan aamusta, kiitos.

Mun osallistuminen on epävarmaa mut Mikko on luvannut hoitaa sen järjestelyn mitä tarvii.

Toivottavasti ehdin mukaan ja saadaan hyvät pelit aikaiseksi.

Viime vuonna pelit alkoivat klo 18. Tänä vuonna mieluummin hiukan aikaisemmin, esim. klo 15?

Ei taida tulla tästä mitään?

Mä vähän pelkään pahaa :confused: Jotenkin liekki ihan sammuksissa.

Katos, tällasetkin. Oli päässyt unohtumaan. Tota joo, pelataan vaan. Oon about kuuteen saakka duunissa ja mulla on himassa vissiin kuus tai seitsemän mailaa. Voisin menomatkalla jemmata ne Järkkylään ja tulla sit kotimatkalla pokkaamaan palkinnon. Mestoilla n. 18:22.

Tai sit jos ketään ei kiinnosta ni unohdetaan koko juttu. Mä pelaisin kyl ihan mielelläni pitkästä aikaa.

Vois pelata pelaamisenkin takia, whatevör.

Mulle kyllä sopisi.

Voisin tulla kattomaan, millainen laji tää on. Missä pelailette?

monark - 17:25, 17.8.2013 » Voisin tulla kattomaan, millainen laji tää on. Missä pelailette?
Ja olkoot alkamisaika klo 18.00. Odotamme kuitenkin Samin paikalle! Miksi ei näy Allua ja Joonaa Myllyn osallistujalistassa? Salainen rakkausloma? :D No kuitenkin Myllyilijätkin ehtivät paikalla!

MOi.

Kävin lemppaamassa mailat jemmaan sinne kaukalon laidalle siihen kasaan, joka sisältää kaukalon hienot irtopäädyt. Se läjä oli aika vettyneen ja nuhruisen näkönen, joten jos jollakulla on vasara ja nauloja ni niille päädyille vois ehkä suorittaa kevyen kunnostuksen. Ja sit kentällä on aika paljon vettä eli joku kuivatusoperaatio olis kans paikallaan.
Nitä mailoja on vissiin viis tai kuus eli riittää kyl lainaan mailattomillekin mut palloja mulla ei oo yhtään, pallolliset ottakaa siis omanne messiin.

Saisko jotain osotetta? Vois tulla kuvaamaan… Ehkä

^katso linkki pari viestiä ylempää. Ei ole palloa, joku saa siis tuoda. Antero kun asuu lähellä niin voisi tuoda työkaluja.

^uh uh, mä oon aika tilt ja en pääse muutenkaan vielä ainakaan pariin tuntiin paikalle koska työt ei odota - joten jos joku tarttee toollssei, ni joutuu hakeen täältä