TQHCFR esittää: Kesäheikin Raisio-kisat 02.08.2014

aika helvetin hyvät pyörätiet

:mrgreen:

aika helvetin hyvät pyörätiet

Laittaispa Inkaki sen videon

mulla ois joo aika kova tanssivitsku puhelimes hmm hmm

joo laita se

kattellaa

Onko tänne mitään järkeä tulla pelkästään ns. rouhimaan ruukkua?

tarkoitatko katselemaan touhua?
ajaminen aina toivottua mutta maalipaikalle voi tulla kanssani ihmettelemään. itse asias kellomies ei olis pahitteeksi

hyvää huomenta
TÄÄ OLIS NIINKU TÄNÄÄN!
http://blogit.ts.fi/extreme/files/2007/07/tn5.jpg

geoidi - 4:05, 2.8.2014 » Onko tänne mitään järkeä tulla pelkästään ns. rouhimaan ruukkua?
heskeli - 6:06, 2.8.2014 » tarkoitatko katselemaan touhua? ajaminen aina toivottua mutta maalipaikalle voi tulla kanssani ihmettelemään. itse asias kellomies ei olis pahitteeksi
rouhimaan ruukkua tarkoittaa dokaamista.

ulkoturkulaisena itse itseni kaiken maailman nykykielen asiantuntijaksi ritaroineena tulkkaan mielelläni olkaa niin hyvät.

Onks mittää yhteislähtöhommii keskustast!?

Ite lähen viiden aikaan tästä parkin kentältä…

Tää olis aivan varmasti ollut hyväntuulinen tapahtuma jossa oli ollut kiva vähintäänkin rouhia ruukkua tai ehkä jopa ajaa, mutta olen toisaalla. Ohjelmassa mm. läskipyöräjumalien lepyttelyä :slight_smile:

Veson GOLMGYMBBISED tänäp. Ei pääse, mut kireitä ketjuja ja GODSPEED!

Oisko pre-race espresso ennen yhteislähtöä mitään?

Ankkakahvila 1600ish

odotan että inkareppana voittaa kaikki

onks jengillä krapulaa? jos on nii ei hätiä mitiä ku muutaman tunnin päästä pääsee ajamaan sitä pois.

sijoitin voittajan palkintoon joku kolmekybää euroo eli ihan ok. myös kakkonen ja kolmonen saavat jotaki. ainii ja tietysti dfl muistetaan myös.

ps. meinaatko matti ottaa vähän mukia tänään vai oliko se niin että ajojen jälkeen sun on mentävä?

aika paljon on porukkaa ku ei pääse paikalle, mikä tietysti harmi mutta nyt on kesä ja viikonloput ovat aika varattuja meillä kaikilla eli ei mahda mitään. jos nyt lähemmäs 20 pääsis osallistumaan niin hyvä o

raisiossa on muuten aika helvetin hyvät pyörätiet

Ollaan kuitenkin menos Raisioon ni miten toi pukeutuminen? Väkivaltaverkkarit ja pilottitakki?