TQHCFR esittää: Kaislikossa kuhisee! 18.7. kello 20.00

ja kiitti zigura :slight_smile:

En pääsekään. Aikataulumuutoksia. Ei sillä et ois ollu ees tsygää millä ajaa: VISP osissa ja toisessa lefty + kierteet rikki. Fuck the World hommii.

Mullakin yks ylläripyörä huomista varten. (;

Illalla suhisee!!

Onneksi oon aamuvirkku ja aloin vaihtaan thrasheriin nappulat alle… olin näemmä lyhentänyt ketjun aikas tiukalle sliksejä varten, eikä mahtunu pyöriin. Nyt on huollot valmiina ja töihin valmistautumaan iltaan!

Täyteenladatut GoProt, contourit ja muut kameravehkeet sit mukaan!

^Turon mä ajattelin pestata dramaattiseksi ajanottajaks :slight_smile:

Nyt syö miestä kun en ole kaupungissa. Uskon että Burlsilla olisi voitto napattu, tai sitten ei. Ajakaahan täysii.

Atomikello on valmiina! Ja huudan silleen, että ajoista lähtee ainakin pari sekkaa.

Otan torvisektion. Kuten Antsakin jo suositteli, pitkät lahkeet rokkaa varmaan aika hyvin. Viimeviikkoisten sortsitjalassa-pannujen jälkeen ei oikeesti ollu kauheen hauskaa. Nokkoset poltti sen verran pahasti, et tuli raavittua molemmat sääret verille.

Seiskaan saakka duunissa. Kattoo miten pääsee irtautumaan. Pakkasin reppuun Gopron, pari pientä bissee, pitkähihaista, suojalaseja, jne. Toi mesta on varmaan jossain siinä skedepuiston ja kaukalon liepeillä?

Zigura - 22:48, 17.7.2012 » Mulla on muuten uus pörä kaishlikkokingereitä varten.
mankkis - 22:58, 17.7.2012 » Sait sen kasaan! Schweeet!
Jahas, monituntisen väännön ja valtavan kasaus-ragen jälkeen toi polkupyörä ei lopultakaan valmistunut. Pitänee keksiä jotain muuta, niisk.

What gives?

Se kriittisin ongelma on, ettei stemmi(t) mahdu keulan ruotoputkeen. Mun (semirikkinäinen) tönäri antaa alle 22 millin mittoja sisähalkaisijasta. Laitoin Ollille kyssärin aiheesta, jos se muistaisi whotsdadiliyoo.

Muita ei-niin-fataaleita, mutta silti hyvin vituttavia issueita:

  • Ketjulinja vinossa, eikä tilaa heittää 44 hampaista eturatasta kampien sisäpuolelle. Solution: Ryttää se chainstay.
  • Pätkäisin ketjun yhtä lenkkiä liian lyhyeksi, hölmöläinen kun olen, enkä saa ketjua takaisin kasaan. Solution: Käytä aikuisten ketjutyökalua tuollaisen Parkin minirimpulan sijaan.
  • Varvasylimeno on sanalla sanoen MASSIVE. Solution: Aja suoraan.
    http://farm9.staticflickr.com/8005/7596197550_4794ecc882.jpg

Taidan jättää tuon loppuviikon hommaksi ja mallailla nappulakumikiekkoja Gromadaan.

Your shit is fucked up. Voimahali.

Hachio - 12:24, 18.7.2012 » Seiskaan saakka duunissa. Kattoo miten pääsee irtautumaan. Pakkasin reppuun Gopron, pari pientä bissee, pitkähihaista, suojalaseja, jne. Toi mesta on varmaan jossain siinä skedepuiston ja kaukalon liepeillä?
Joo, kaukalon kulmalta lähtee reitti.

Ei oo kyl yhtään ajofiilis mut ei kai tätä voi väliinkään jättää. Koitan ehtiä mestoille ennen yhdeksää. Onpahan ainakin tekosyy paskalle suoritukselle valmiina.

Nimim: perse märkänä Naantalissa

Apropoo, lainaisiko joku mulle asiallista ketjutyökalua muutamaksi päiväksi, jolla saisi skeneketjun ja hänen vahvemman veljensä katki? Sellainen, jossa on sopivat paikat leveälle ketjulle, suora ja väkevä tappi sekä kunnon kahvaosat.

Koska tykkään kärvistelystä, ajattelin käydä ensin kiskomassa Kuuvuoren portaita ja tulla sitten rämpimään märkään kaislikkoon.

^^Park Tool Ct-7, repii skeneketjua kappaleiksi. Otan mukaan. Muista stemmi.

Check und check. tattista.

Tulossa näillänäkymin nopeet ja luikkaat ajo-olosuhteet! Joudun kyllä jättäytyy täst huvista, mut Tuho tuo ainakin tän meijän kynäkameran paikalle, jolla toivottavast saatais jonkinasteista fiilisteltävää videomatskuakin aikaseks. AJA AJA!