Touring-leiri II 02-03.07.

Vahvasti harkinnassa kyllä. Onko stadi-Karkkila-välille jotain suositeltua ei-Vihdintie-reittiä? Lepsämän/Veikkolan kautta? Karkkilasta mestoille näkyy olevan kivasti grindattavaa viisnumeroista. Vai pitäiskö ottaa juna Hyvinkäälle ja ajaa se Hyvinkää-Karkkila-ratalinja…

Esim. Hölmölä-Velskola-Lepsämä-Selki-Haimoo-Moksi-Haavisto. 100% full HD asvalttia.
HKR rata kans kiva, mutta vaatii enemmän kartanlukua ja vähän seikkailuhenkeä.

Näil mennään:

eipä tohon tarvii muuta lisätä ku pansut eteen ja täts it

No nyt! Hyvän näköne setuppi Samilla.

Voitais juu Turusta ajaa noin ku Mattim ylempänä mietti elikkäs Tarvasjoen kautta Härkätielle, Koski TLään ja 2810 Somerolle. Tarvasjoella ainakin on huoltis, muuten on aika hiljasta ennen Someroa kaffepaikkojen suhteen. Minkäkuulone?

Treffit tuomiokirkolla 09.45 ookoo?

Tarvasjoen Seo ja 5€ vessamaksu kesällä 2015. Never forget.

Ainakin pari vuotta sitten oli kahvipaikkoja Marttilassa ja Koski TL:ssä.

Koskella oli ihan kiva hampparimesta mutta kasvisvaihtoehdot tais olla aika rajotetut, mutta siellä on kanssa Seo ja ihan “kunnon ruokapaikka” kestikara. Eiköhän siellä mahansa täyteen saa, omasta mielestä oli ihan hyvässä kohtaa matkaa pysähtyä syömään leiri ygösellä.

Mun reitillä on näköjään pelkkää metsää välillä Valkeakoski-Tammela. Täytyypä siis ottaa reilusti vettä ja evästä mukaan.

Ookoo muistelin vaan ettei tuolla mitään oo. Mutta hyvä näin!

Tuleeko Turun aamuvaunussa muita ku Jen, Pyr ja Sam? Jos kyllä, hihkaskaa hep, ni osataan ootella.

mac - 13:19, 1.7.2016 » Ookoo muistelin vaan ettei tuolla mitään oo. Mutta hyvä näin! Tuleeko Turun aamuvaunussa muita ku Jen, Pyr ja Sam? Jos kyllä, hihkaskaa hep, ni osataan ootella.
Vahva ehkä.

Tulin vain tänne kyselemään, miksei kukaan ole näissä langoissa maininnut Keppana Kellaria?

Menisin ja nauttisin.

Hitto! XXL:ssä ei tietty ollut enää halpaa retkikeitintä. B-suunnitelma kehiin.

B niinku biltema? Omaa keitintä tuskin tarvii mukaan. Esim mä voin lainata kevyttä kaasuleitintä ja 6dl kattilaa.

Sielähän on nuotiopaikkakin.

Joo ei tarvii keittimen puuttumisen takia kenenkään jättää tulematta. Turusta tulee ainakin yksi Trangia, jolla saadaan aamupuurot ja kaffet väsättyä (ei oo mun, mutta lupailen silti :D). Ja tosiaan, grillihommat ykköshommia.

Jeh. Ja kiitos. Onneksi hätäilin. Eli XXL:n sivuilla ei näy olevan varastossa mutta hyllyt notkuu. Kyllähän tällaista vielä tarvinnee.

Yhden miehen pre-event jatkuu Iso-Melkuttimella. Sääennusteetkin muuttuneet parempaan suuntaan. YR lupaili sunnuntaiksi aikamoista ukkosmyrskyä ainakin tsadiin, mut nyt on enää pari salamia.

ihan tuotetestailun nimissä hankin uuden ja ensimmäisen oman untuvapussin aijai

saatankohan olla ainoa joka aina otsikon nähdessään säikähtää ja on huonolla mielellä jo mikrosekunnin ajan? SIIRRETTY siinähän ekana rekisteröityy mieleen ja eihän sellanen kävis.

^en osallistu ja silti aina oon huolissaan, et se on taas siirtynyt :slight_smile: