.

41, jos ei mennyt jo

edit: Rssi ehti ensin

Hei vittu ei mitään vanhojen viestien editointia. Huusin fair and square 26 ja sit Mikko kävi editoimassa aikaisemman viestinsä → jäin ilman paikkaa.

26

-1

  1. fuk, kai kupongit on sit loppu.

41!

En tainnu keretä enää, olsi ehkä fiksumpaa, että sanotaan että 50 osallistujaa saa osallistua ja otetaan 50 ensimmäistä ketkä käy kirjoittamassa lankaan ja se olsi niiden osallistumis numero ni ei menis tämmöseks häslingiksi.

lm - 14:22, 25.8.2011 » -1
hahaaaaa! eikö patarauta kiinnostele?

Crusty > ei olisi fiksumpaa. Tää meni näin.

Enhän mä olis silti ehtiny ettei sillä, mut aina vaan vähän ihmetyttäny. Mut onnea arpajaisiin!

^^^Hyvä pointti. Perhana vaikka sairaspäivää vietin ja täällä väijyin, niin en kerennyt, tuli just käytyä terkkarilla tässä välissä… Aika avokätinen arvonta, hyvä mieli vaikkei mukaan päässytkään.

jännät arpajaiset.
tää luo enemmän jännistystä…

jumalauta mä voitan tän rallin

KOSKA ARVOTAAAAAAAAAAAAN TROLOLO

rokpeteltä kuultua:
Helsingin velon wanhat parrat tietävät kertoa, että semi-legendaarinen Itä-Saksan Gerog von Arschlapp (kuvassa keskellä) voitti tällä nimenomaisella ruoskalla kaikki aiemmat ennätykset eeppisesti rikkoen Itä-Euroopan maiden Moskovan olympialaisten salaisten esi-karsintakisojen lentävän 400 metriä syksyllä 1979. Von Arschlapp kuitenkin katosi pian tämän jälkeen hämärissä olosuhteissa kesken Brevet-ajon jossain Gruusian ja Azerbaizanin neuvostotasavaltojen vuoristoisella rajaseudulla.

Come to daddy!

fuu hienosti mä osallistuin arvontaan. bittu.

Aina myöhässä…

Se kuka tän voittaa eikä tarvii, myyköön mulle!

Bring it on!

mankkis - 14:20, 25.8.2011 » Hei vittu ei mitään vanhojen viestien editointia. Huusin fair and square 26 ja sit Mikko kävi editoimassa aikaisemman viestinsä -> jäin ilman paikkaa.
Höpö höpö! Mulla ehti tulla kolme Database Erroriakin ennen kuin editointi meni perille. Siinä vaiheessa 26 oli vielä vapaana. Jos voitto osuu kohdalle, niin vedetään rautasahalla puoliksi :)