Olettaisin olevan entisöity, mutta en laske tätä varsinaisesti negatiiviseksi seikaksi kun näkee missä kunnossa nää derosat yleensä on kun jostain neuvostoaikasesta velon kellarista kaivetaan ruosteista ja dentattua rojua.
Vastaa säkin että millanen sulla oli vai saitko ikinä ostettua lainkaan?
Olettaisin olevan entisöity, mutta en laske tätä varsinaisesti negatiiviseksi seikaksi kun näkee missä kunnossa nää derosat yleensä on kun jostain neuvostoaikasesta velon kellarista kaivetaan ruosteista ja denttua rojua.
Vastaa säkin että millanen sulla oli vai saitko ikinä ostettua lainkaan?
Jos on ostettu, niin tilanteen varmaan voi tarkistaa basaarista.
madutin - 12:21, 30.4.2018 »
Tosi tylsä Yamaguchiin verrattuna :< oliko niin kova väliraha ettei voinu ohittaa vai mitenkä nyt näin
Ei ollu välirahaa, yamaguchista oli maalia irtoillu ja oli ollut ulkovarastosäilytyksessä niin näki että maalipinta on kärsinyt maalin alta. Olisi vaatinut entisöintiä joten päätin passata. Vastaavaa runkoa on vaikea rahalla ostaa joten vaihtokauppa passasi mulle.
De Rosa on itselläni Masin kaltaisessa asemassa Italian pyöräilyhistorian määrittävänä brändinä ja sellainen oli saatava. Vaikka yamaguchi on persoonallinen ei mikään mene Italoklassikoiden edelle.
Kyllä niitä kai voi velolla käyttää, mut esim Alberto oli kehottanut erästä palstalaista katukäytössä ollutta masia käyttämään jatkossa vain radalla ettei runkoa tule kolaroitua. Yhden rungon paskoneena en taida haluta rikkoa noita hieman toisen hintaluokan kamoja jossain kadulla kun vakuutuksetkaan ei korvaa mitään…
Veikkaisin äkkiseltään, että De Rosan kaivertamat ratakammet on aika raret. En pidä inventaariota excelissä niin ei ole kultasella tai millään muullakaan värillä listattuna
Ebayssa on muuten vastaava super prestige myynnissä, mutta ei ole tuo aerodinamica malli eli ovaaleilla putkilla.
olen ollut käsityksessä ettei pantot ole juuri koskaan merkin itsensä tekemiä vaan aftermarket, mutta niin banse olet varmaankin harrastajana tutustunut näihin tarkemmin?
mutta joo niin tai näin, hienot kammet ja projekti!
Ainakin Masi ja De Rosa tekivät pyöriensä osiin pantografeja ns omana tuotantonaan. Mun Masin orkkistolppa on esimerkiksi kaiverrettu “huilulliseksi” (fluted) kuten myöhemmät super record aikaiset tolpat olivat.
Mun LFGSS projektitopikkiin joku linkkasikin mielenkiintoisen infosivuston jonka joku harrastaja on kasannut. Sieltä löytyvien detskujen mukaan ainakin kammet vastaavat yleistä de rosan pantojen tyyliä ja runko ajoittuu 1970-luvun loppuun.