juuh

Viturrare ois parempi jäännöslopuke tms mikvit sointi.

Mites se M? Voisin ostaa sen tuossa herran vuonna 2026 abaut niinku.

joo hei totta

saa valita myös M-kokoisen

Näitä näkee kyllä tosi harvoin myynnissä.

Ei tää kovin rarea voi olla kun näitähän on suomessakin ollut pari kappaletta yhtäaikaisesti tarjolla vuosien ajan.

ommuute toden totta ainoo large mitä oon koskaan nähny julkisesti myynnissä nyt kun tuli pohdittua porukalla. siis niinku oma ilmoitus mukaan laskettuna.

ens viikolla ilmoitan itseni finanssivalvonnan joukkorahoitusrekisteriin

Tunnetko modet?

en ole tuntenut hilkka ahdetta modeja

kuvittelinko vain oliko täällä joku lotonpoikanen ilmoilla hetken? lottonumeron hinta oli muistaakseni n. 40€+itsekunnioitus

joo voidaan myös lotota 29,95 piljeteil jos tulee 40 nimee alle, mut eiköhä tää mee täl hinnal ennen ens viikon lauantaita

täytyy todeta et kysyntä ja pyörintä raamin ympärillä ei yllättänyt, mut nyt aurinkoon :slight_smile: laters

1,20,40 Mulle jos tulee lotto 29,95€

Tarjoan kaapista tyhjät pullot, kolme (ehkä rikkinäistä) sisuria, vuoden -88 jallun ja 1/3 pullollisen jallua.

Dibs vuoden -88 jallu!

Ei mene. Eihän tää menny 899 tai 999kään tähän mennessä

Ootko huomannu et tääl myydään mm täyskuituista ratarunkosettiä monta kuukautta alle kahteen sataan.

Sanoisin et täl hetkel ois aika kova jos joku maksais edes 280e tästä

Jos itel olis myisin ehk n. 180e f f

a) täällä myydään eri runkosettiä mihin viittaat

b) sunkin fillarit on yhteensä ehkä 500€ arvosia mulle, mut en tee siitä sen isompaa diiliä

c) danskun esittämä lfgss-läpändeeros eioo mun mielestä koskaan oikee toiminut ns. käännettynä suomeksi mikä on kyl sääli koska hyvää läpändeerosta tuontyyppiseksi läpändeerokseksi :slight_smile:

d) pitäsköhä tää laittaa lfgss huomenna jos en oo kuollu itsemurhaan :idea:

Sullahan on agressiiviset ikibannit lfgss

Voisko tää basaarivitsi jo riittää? Lfgssällähän ei se ”vitsi” naurattanut ja siitä ne bannit tulikin

BD käsitin ansainneeni kertapermikset nimenomaan paikallisten nimimerkkien servaamisesta tavalla johon ei ehkä oltu totuttu foorumitaukoni aikana.

mut siis voidaaks jatkaa analyysien heittelyy muualla kuin lottotopikissani

Ri oo mikään suoritus saada lfgss banneja mut niiden peruminen… kannattaa koittaa nimimerkillä debannattu