--

rip

2freshin pyörät saa aina hyvän fiiliksen aikaan. Näitä on ilo lukea.

Pärstä / pers kuvat on kyllä tylyt, rad points 8/10, 2fresh hommailu points 10/10.

Jaahas 2fresh on astunut esiin vaihteeks…en kattonut vielä kuvia saatikka lukenut tekstiä, mut annan tälle mitään tietämättä ison peukun :slight_smile:

EDIT TYKKÄÄN. kiillotushommia parhaasta päästä

Komppaan. Paljon kivoja kuvia ja kerrontaa. Ja pyörästäkin tuli ihan nätti.

kova. ale99 näin ne hommat hoidetaan.

Hyvät ja monipuoliset kuvat, siisti fillari ja kivaa tekstiä!

Päivä on pelastettu ku etusivulla lukee “AMA” ja topsun tekijänä 2fresh. Tää on sitä kunnollista tortun kiillottamista ja paneutumista, 6/5.

Skidi ei varmaan tykkää, mut mä tykkään näistä vanhojen fillareiden kunnostustopsuista. Erityisesti 2Freshin tekemistä!

Enpäs luekaan tätä nyt. Säästelen herkkua iltaan.

Sen kyllä sanon, että oon näkevinäni postauksen ajoituksessa tietynlaista kieroa huumoria - lähinnä suhteessa eiliseen (rumasti päättyneeseen) paskankiillotus-debattiin.

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

Huikeeta jälleen kerran, tyylikäs pyörä ja hyvin dokumentoitu.
Toivon että ale99 saa tästä inspiraatiota omille projekteilleen :slight_smile:

Hienoa, taas kerran!

kid_scientifik - 19:00, 28.1.2014 » tiesitkö muuten, että projektifillarisi on paitsi ihan vitun ruma myös teknisesti käytännössä kelvotonta paskaa :)

Pitikö toikin aivopieru kaivaa esille.

hyvät iltasadut taas kerran!

polvet itkee verta kun lukee tota, mut isoille miehille isojen miesten välitykset. aina samat sössötykset. joo

Hienoa kerrontaa ja mainiota duunia.

tmar - 14:46, 29.1.2014 » kova. ale99 näin ne hommat hoidetaan.
Tämä. Lisäksi aina pisteet 100% kun on 2fresh kyseessä, mulla vois olla sulle hullu proggis kesämökin kellarissa...

Huikeeta työtä!

Onko sulla 2fresh muuten jo heti hommaan lähdettäessä selkee visio “mitä tästä projektista tulee” vai suunnitteletko sitä mukaan kun homma etenee?

p.s. bmx projektitarinoita odotellessa :slight_smile:

räyhee suomi-klunkkeri!

narratiivin voimaa vähän heikentää tuo ku lopputulema esiintyy jo tuolla keskellä ennen kiillottelua. Iha jeppiskamaa, vaik ei tolla varmaan jaksais ajaa.