--

Kauhee homma, mut nättii jälkee.

jätkä tekee antaumuksella ja viimesenpäälle. tarkka kuvallinen projektikertomus on parhautta.

Hyvää kerrontaa, ja aikamoinen projekti. En edes tajunnut, missä kunnossa toi oli, kun sulle päätyi. Top 2 bottom on varmaan lähempänä, mut harvempi teki lateksifilleillä muraaleja, johon tätäkin voi valmiina verrata.

Aa miten hiano! Nää sun fillarit kattavine dokumentointeineen on kyl niin parasta täällä.

Hymyilin rankasti koko sen ajan mitä käytin lukemiseen ja kuvista nauttimiseen.
Ihanaa.
5/5

Lovers gonna love! Esim.: minä!

Tämä taisi olla kriittisellä kuukausi sitten hyvän matkaa poljettavana vieressäni ja vastaan tuli kanssa pari viikkoa sitten Kauppatorin hallin takana. (Moikkaus lähti vasta myöhässä kun olin niin Forzan häikäisemä.) Livenäkin galaksit räjäyttävä.

No just. Referenssitason projektilanka! Jollain Kriittisillä oon tätä kans kuolaillut.

2Fresh-viimeistely aivan uskomatonta. On tullut seurattua sun projekteja jo BMX-puolella ja pakko vielä sanoa että getting only better!

it pleases me

Ai vittu että tykkäsin lukea tätä. Upeesti pelastettu ja hieno lopputulos.

Kolkytdonaa pointsii.

Nää vaatii aina rauhallisen hetken, kupin kahvia ja voileivän. sitten luetaan rauhassa ja ihaillaan. Käsittämätön lopputulos lähtökohtaan nähden.

Välttelin langan avaamista, ettei peeniskateus nosta säälittävää päätään.
Onhan tämä nyt taas ihan helevetin hieno pyörä ja dokumentoitu projekti, että eipä mulla muuta.
Menen talliin nysväämään, juomaan kaljaa ja sadattelemaan.

Voi vittu oikeesti

taattua kamaa. propsit maaliduunista ihan jäätävän siisti! en olis uskonut kannutetuks( en oo kyl varma uskonko nytkään…) no ei vaan hyvää duunia ja kerrontaa. mistä sulla riittää aikaa tähän kaikkeen? Vai onks nää yt niitä juttuja et riittävästi kun on innoissaan ni viikko menee nukkumatta helposti.

Jälleen ihan käsittämätöntä työtä ja vielä pieteetillä dokumentoituna. Sun pitäis tehdä noista sun projekteista kirja tai leffa tai jotain…mykistävä kokemus, jota jäi lukemaan ihan haavi auki. Huh! Taattua juhlamokka-kamaa.

Tykkään tästä vielä enemmän kuin tästä tai tästä :slight_smile:

Et oo jumantsuikka tosissas. Ihan uskomattoman siistiä jälkeä!

On kyllä taas järjettömän siistiä DIY-meininkiä ja hienoa dokumentointia. Maalipinta on tosi siisti noin niinku kannutetuks ja värikin tosi hyvä.

Ennen ja jälkeen-kuvia vertaillessa sitä mietti että miten joku viitsii nähä tällasen vaivan? Ei saatana, tällanen läski adhd-lapsi olis luovuttanu jo ennen alotusta. Iso peukku!

Rentoo luettavaa ja komea lopputulos. Kiva nähdä, että on ihmisiä, jotka jaksavat avata noin selkeästi ja laveasti omia valintojaan esim. väri-, osa- ja ajovalinnoissa.

Kammenpulteille pitäisi kyllä saada jotkut mustat tai hopeiset pölykupit.