töölön basaari sulkee ja kiittelee kaikesta

Kuinkahan killissä tuo scott on? Verkkopankissa jo laskeskelemassa.

olikin vaan vähän vasurilla dishattu kiekko. no big deal.

sen sijaan pikkarit alkaa mennä pahasti vinoon koska Lebensraum loppuu. yhteisöllisyyden nimissä kantakaa nää romut jo helvettiin täältä :< pls

myös toi telekom merckx ehkä. tai en tiedä.

Totta kai, on trendi antaa Mersujen mennä. Elintila+mahdollisuuksien lisääntyminen harkitsemattomien pikaostosten skenessä.

Campan häkit kiinnostaa. Koska saa tulla katsomaan/hakeamaan?

nöf nöf

paskat läpät editoitu pois

koska

tämä on asiallinen myynti-ilmoittelu.

älä speksaa yksinäsi, tulet sokeaksi. kompliitin tsygän ostajalle kuratointi, kasaus ja kuvat pro bono.

hinnaston puukotusta ja jotain silppua lisää.

koska olen ns. huoleton tavarastani niin generoidaan tässä samalla kertakäyttöinen 10% alekuponki: YV10-OFF

edit: kuponki käytetty

Mikäs on Planet-X-titskun hinta? Vai näkyykö se linkin takaa?

sattuneesta syystä mieluiten vaihto esim. kirppikseltä löytyneeseen cannondale track

tai voin ostaa myös käyvän osasarjan ja keulan. luontoarvalla tosin.

edit: täsmensin ostoslistaa ja meininkiä muutenkin

ununu - 22:36, 20.1.2014 » koska olen ns. huoleton tavarastani
Noin niinkuin yhteisenhyvän ja ihmisten onnellisuuden hetkien kokemisen kannalta kokisin tälläisen ajattelumaailman olevan hyväksi yhteiskunnalle.

Jottei ihan ot, niin laita viestiä jos ja kun olet valmis myymään noi sronglightin kammet ilman ekstroja.

ota pumppi.

lisää skeidaa tuuttiin. linkkaria vilautettu ujosti hinnoille.

uusi uljas luukutustopique ! sensorinen antideprivaatio- ja mobiilioptimointi ! enjoy.

kilahtanut 2.0 betatestaajatarjous: seuraavalle ostajalle kaupan päälle avaamaton purkki ehkä unicornsumin yybereintä ekologista rasvanäpinputsaajaa eli handschwarzeneggerpastee. just sellast mitä oot ettiny sielt lidlist. hyvä diili. säästi ku osti. annettu

Mun mielestä nämä myynti-ilmoitukset vois valokuvata ja kehystää ja ripustaa sinne valokuvanäyttelyyn ja sitten museoida. Myyjän etujen vastaisesti olen jopa toivonut että tavara ei mene kaupaksi tai lopu koskaan.

ununu - 0:04, 4.2.2014 » kilahtanut 2.0 betatestaajatarjous: seuraavalle ostajalle kaupan päälle avaamaton purkki ehkä unicornsumin yybereintä ekologista rasvanäpinputsaajaa eli handschwarzeneggerpastee. just sellast mitä oot ettiny sielt lidlist. hyvä diili. säästi ku osti. http://i.imgur.com/VCUjhIW.jpg
[s]toinen mahdollisuus mikäli vaiheilit ensimmäisellä.[/s] [i]myöhästyit taas[/i]

aistit tukottavaa kuvavirtaa kastroitu ja hinnat kisakiristelty this time for real -metodilla.

runkosettien lähettämiseen tarvittavia boxeja löytyy vain pari kappaletta ja kiekoille yks eli sillo naputtaa jo sitä pm.

Luin tän ilmotuksen pääni sisällä torien ja markkinoiden helppoheikkien polotusäänellä ja hengästyin.

edit

https://dl.dropboxusercontent.com/u/33080121/myynnis/kaikki.mp3