Toimintamalliohjeita ilmoituksen laittajille

Palvelinresurssien ja kaistan lisäksi se, että mitä enemmän etusivulla on O/M/V/vaihdevaroitus/uppista/+1, sitä vähemmän sille mahtuu keskustelua yksivaihteisista polkupyöristä.

Laittakaa täysi kielto myynnille paitsi ‘Muualla myynnissä’-töpicille. Fillaritorit yms. varmasti palvelevat myös yksivaihteisia tai niihin liittyvää kamaa myyviä.

Jos palvelin ei kestä kaikkien yksivaihteilijoiden tai yksivaihteisuudesta kiinnostuneiden tuomaa painoa, rajatkaa käyttäjät pelkästään fiksuttelijoihin.

…oonkohan mä ainoo, jonka mielestä koko mm. täällä käyty keskustelu lähestyy - yleisemmällä tasolla - täyttä käsittämättömyyttä?

Mihis voi heittää (paitatilauksen ohella) kybän tai pari palvelimen apgreidaamiseksi - siis tässä Pelago- ja Popot-bannereita odotellessaan?

edit. Toki kaikenlainen maalaispyöräily nyt on itsestäänselvästi täysin naurettavaa eikä moisilla sukkishuveilla ole mitään tekemistä urbaanin ja äärettömän erottautumiskykyisen phixy-alakulttuurin kanssa!

^^siis ei yksivaihde.net vaan kiinteävaihde.net. Sehän vasta radikaali liike olisi.

Monivaihde.net ?

kid_scientifik - 19:42, 20.4.2011 » ..oonkohan mä ainoo, jonka mielestä koko mm. täällä käyty keskustelu lähestyy - yleisemmällä tasolla - täyttä käsittämättömyyttä? Mihis voi heittää (paitatilauksen ohella) kybän tai pari palvelimen apgreidaamiseksi - siis tässä Pelago- ja Popot-bannereita odotellessaan?
Et oo ainoa, itsekkin olen ihmetellyt tätä keskustelua.

Mitä tulee joihinkin keskusteluihin niin itse ainakin olen aikaisemmin pitänyt hyvänä käytäntönä esim. PM - sitä sun tätä tapaa. Koska tällöin muut mahdolliset halukkaat tietävät jo että kyseinen tavara on menossa kaupaksi eikä myyjän tarvitse selvitelle kaikkien halukkaiden kanssa että tavara on myyty, eikä myöskään tulisi niitä turhia viestejä luettavaksi.

Itse olen myös valmis sopivalla summalla tukemaan yksivaihteen toimintaa. Voisi laittaa keräyksen pystyyn, jossa jokainen voi haluamansa summan lahjoittaa sivuston toimintaan, esim paypalin tai tilisiirron kautta.

Tuosta sitten auttamaan.
http://www.yksivaihde.net/site/2010/11/05/rekry-web-graafikko-kehittaja/
…ei ole tainnut innokasta kuulua ja tarpeen tullen voi laittaa niitä kolikoita riviin?

Smurf - 19:55, 20.4.2011 » Tuosta sitten auttamaan. http://www.yksivaihde.net/site/2010/11/05/rekry-web-graafikko-kehittaja/ ..ei ole tainnut innokasta kuulua?
Mieluusti tekisin kaiken uusiksi jos taidot vain riittäisivät, tästä syystä olenkin valmis tukemaan sivustoa rahallisesti.
PelkonenBrother - 19:49, 20.4.2011 »
kid_scientifik - 19:42, 20.4.2011 » ..oonkohan mä ainoo, jonka mielestä koko mm. täällä käyty keskustelu lähestyy - yleisemmällä tasolla - täyttä käsittämättömyyttä? Mihis voi heittää (paitatilauksen ohella) kybän tai pari palvelimen apgreidaamiseksi - siis tässä Pelago- ja Popot-bannereita odotellessaan?
Et oo ainoa, itsekkin olen ihmetellyt tätä keskustelua....
Eiköhän tässä ihmisillä ole se suurin vitutuksen aihe se alunperin oman jutun muuttuminen suureksi muodiksi ja sitä kautta myös lieveilmiöiden (kuten vaihdepyörien) lisääntyminen. Onhan täällä ollut lähiaikoina aikas nihkeää kommentia siellä sun täällä. Esim. on vihjailtu että palsta on väärä, jos rakentaa kiekkoja Ultegran navoilla. Kyllähän niistä silti aikamoisen kiekon sinkulaan saa, mutta ei niistä tosiaan fiksiin ole.

Kiinteavaihde.net kyllä poistaisi näitä lieveilmiöitä. Purity and zen for the fixed!

Olette jälleen väärässä keskustelulangassa avautumassa.

jengi on sekasin. apokalypsi lähenee

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/195796_203785532977845_1067646_n.jpg

Skynet now will be implemented on April 19, 2011 and will begin its attack against humanity on April 21. The time is 8:11pm

Meillä puuttuu tuollainen retroracer-tyyppinen saitti vanhojen kilpureiden ja maastopyörien harrastajille. VV toki on olemassa, mutta ei oikein jaksa esim. wanhat mummiskat kiinnostaa. Mites olis yxvaihde ja wanhat urheilupyörät -foorumi ?

Britessä on tämä aika hyvä Retrobike
JT

UP.

Tänään on taas saanu deletoida niin monta uppausta, et muistutetaas säännöistä. lukekaa tämän ketjun eka postaus seitsemästi, niin näette kaivossa totuuden.

Noihin ohjeisiin voisi laittaa vaikka suosituksena, että otsikossa mainitaan tuotteen/tuotteiden sijainti. Varsinkin, jos myyjä ei tule postittamaan mitään. Jotkuthan näin jo tekevät, laittamalla paikkakunnan (sulkujen sisään).

UP.

On tosi kivaa ehdotella täällä sellasia ohjelmointipirkkoja, kuten että jos joku koodari haluais ettei sen foorumilla upattais, niin “up” -alkuista sanaa lähetettäessä foorumi antaisi vihaisen kieltoviestin?!? Voin laittaa 2€ tilille jos onnistuu 21:00 mennessä ja jos kerrotte että miten avaan mun keskiörattaan.

asb - 14:48, 30.5.2008 » [b]HUOMIO HUOMIO![/b] [b]Yksivaihde.net on yksivaihteisten ja kiinteävälityksellisten polkupyörien harrastajien, ihailijoiden, rakentajien ja etenkin ajajien yhteinen verkkoyhteisö.[/b] Eli pyritään lopettamaan vaihdevekottimien kierrättäminen täällä, vaikka kivoja ovatkin. Ihan noin yleisenä linjauksena. Etusivu muutenkin täyttyy O/M-ilmoituksista, niin edes yksi asia vähemmän. Vaihdeasiassa palvelee varsin hyvin esim. [fillaritori.com](http://www.fillaritori.com/)
FYI.

Kuka vttu poistaa meitsin ilmot aina pois etusivulta, vaikka mikään ei ole ajallisesti sen yli mennyt? Eikö täällä saa enää myydä tuotteitaan kuin harvat ja valitut?

Taas kun lisäsin kamaa niin sekö oli “laiton” nosto? Vttu jos näin on niin pitäkää tunkkinne!

rauhotu petri ja lue säännöt.

Minähän ne poistin. Homma on ihan helppo ja löytyy tuolta tämän ketjun ensimmäisestä viestistä:

“Jos myyntitopiccisi sisälsi useita artikkeleita, merkitse myydyt tavarat muuttamalla ne yliviivatuiksi. Älä “kierrätä” myyntitopiccia lisäämällä uusia artikkeleita, vaan tee uusille tavaroille oma topic. Jos jaksupisteet ovat vähissä, niin copy-pastea yhteystiedot vanhasta topicista.”