Tietoa Singaporen "alan" liikkeistä?

Reilun kuukauden päästä pitäisi lähteä virkistäytymään päiväntasaajan tuntumille ja paluulento on Singaporen kautta takaisin. Mikäpä olisi parempi tapa päättää reissu, kun pistää viimeiset lantit fillariroippeisiin.

Onko kellään hajua paikallisesta skenestä? Liikkeistä yms.? Reilu vuosi sitten taisin siellä parit fiksit bongata, mutta ainakaan silloin en muutamaa perus fillariliikettä kummempaan törmännyt. Kokemukset otetaan avosylin vastaan.

Reilu vuosi sitten olin kanssa mestoilla ja sama fiilis jäi. Koitin silloin googlaillakin vähän tietoa meiningeistä, mutta mitään ihmeempää en löytänyt. Perus pyöräliikkeitä oli kyllä siellä täällä, muttei mitään “alan mestoja”. Ainut vastaan tullut fiksi oli parkissa Haji lanella jonkun trendiputiikin edessä, mutta mikään fillariliike se ei kyllä ollut.

Heimoveljiä: http://www.fixpatrix.com/

Käyty, mun piti tostakin laittaa skene raportti mut oon liian laiska…mut tulossa hong kong/taipei (kesäkuussa)

Ainoo fixie shop tuolla on trbikes: http://www.trbikes.com/
kaikki puhuu tuolla sitten englantia eli hommat toimii. omistaja Lynten on rento heppu ja siltä voi kysellä kaikkea ja se on valmis jeesaan.

Toi trbikes on hiukka vaikee löytää se on vaan semmosen kerrostalon alakerrassa sisäpihalla.

Lyntenin numerot ja muut infot saa taas pm:llä jos niitä kaipaa

hyvää reissua, ja muista tsekkaa sentosan saari!

Jes, kiitoksia vinkeistä ja muistan käydä Sentosan saarella levyttelemässä Rafflesissa nautittujen singapore slingien jälkeen :slight_smile: Täytyy ottaa blogi seurantaan ja tsekata toi trbikes sitten paikan päällä. Jos sitä jotain pientä heräteostosta tarttuisi vaikka matkaan.

Sinällään hassu, että tuolla on vaan yksi fiksihenkinen putiikki vaikka muuten kauppakeskuksia on yhtä tiheässä kuin Kalliossa baareja. Markkinarakoa? Nim. poltanko paluulipun

Onko kukaan käynyt lähiaikoina? Vieläkö vanhat paikat on paikoillaan ja onko uusia tullut?

Tänään pitäis lentää Singaporeen. Kai tuolla trbike:ssä vois käydä ihmettelemässä, jos vielä on olemassa.

käväsin maaliskuun lopulla trbikesissa. hyvännäkönen meno mutta sillon hyllyssä ei ollu mitään mikä mua ois kiinnostanu. paljon kaikkea värikästä ois ollu. sijainti tosiaan vähän hankala.

Tänään kävin. Mikä tuosta sijainnista tekee vaikean? MRT pysäkiltä muutama sata metriä ja siinä on. Pieni ja ahdas, hyvä meno, mukavat äijät. Mukaan lähti Phil Woodin vähän käytetty 16t takaratas parilla kympillä. Aika pieni valikoima näytti olevan.

^Paljonko maksoi?

Itse olen täällä vielä neljä kuukautta ja ajattelin katsoa jos jotain tarttuisi mukaan. Paikallinen skene kokoontuu yleensä vasta yönpikkutunteina ostareille. Cinellin Masheja ja Boltteja näkee aika paljon ja myös jotain värikoodattuja hirviöitä. Skenellä taitaa olla samat preferenssit täällä kuin pohjolassa kun Cinelleissä yleimmät osat on Thomsonit, Omniumit ja Ellipset.

Paikallisilta sain vinkin käydä tsekkaamassa kauppa nimeltä CycleHut FixUpYourGear. Onko kenelläkään mitään tietoa tästä?

45 dollaria. Tosiaan ainoa käytetty. Uusiakin löyty hyllystä, ne tais olla 95d. Tuosta toisesta kaupasta en ollu tietonen, eikä tribiken tyypitkään siitä maininneet.

Singaporen tiet yöllä ois varmasti melko miellyttävä kokemus.

Viime viikonloppu vierähti Singaporessa, tuskaisen googlailun perusteella löytyi Cycle Project Store.

Pieni kauppa pienellä kyltillä, joten paikallistaminen ei ollut ihan helpointa. Mukava henkilökunta ja hyvä palvelu. Töllössä pyöri uusi MASH ja paikalliselle herrasmiehelle kasaantu kommuutteri samalla vieressä. Cash only ja lähin automaatti ei lähellä. Meinasin ostaa roadrunnerin rolltopin mutta olivatkin päässeet loppumaan, lisää oli tulossa, joten semmosta kivaa sieltä ainakin saa tuliaiseksi ilman tullimaksuja.

Kiva pulju, suosittelen.