Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Teemun kuva ei näy mulle. Muilleko näkyy?
Jos muokkaa http >> https niin sit näkyy ainakin esikatselussa ja varmaan muutenkin.

1 Like

kyseessä on mixed display content. selaimet ovat viime aikoina alkaneet blokata sitä (ja hyvästä syystä) eikä muuta korjausta oikein ole kuin HTTPS:n käyttäminen kaiken sisällön tarjoiluun.

2 Likes

olisko mahdollista saada sillee, että saa laitettua edes ite itelleen sydämen

2 Likes

oon itse asiassa korjannu tämmösen aiemmin mutta devi goblinit muutti sitä taas niin että enää ei voinut. fiksasin ton muistaakseni tyyliin kahdesti ja kolmannella kerralla totesin että jos se kerran on niin vaikeeta niin hyvä on sitten.

5 Likes

mä laitoin sulle sydämen silti jani

2 Likes

Continuing the discussion from M: artefakteja yöpöydän laatikosta :unicorn: juokseva myyntitoba:

mun mielestä meni vaan lukkoon joku topi ku testasin tätä ja tuntuu hassulta olettaa, että kukaan alkais täällä siivoajaks ilman palkkaa

en tiiä. yritän kovasti olla kohtelias ja näkymätön nykyään.

Hei,

jos laitan asioita ignoreen, miksi silti näen asioiden avaamat topaasit tuossa “main feedillä”?

Johtuuko se siitä, että sinne ovat vastanneet muutkin kuin ignoressa olevat?

Jos näin on niin voihan perse.

1 Like

Tätä mä olen myös miettinyt, mutta asia taitaa olla juuri noin kuin sanot. Harmi. Muuten ah niin paljon paremmin asiat foorumilla juuri nyt!

Puolen vuoden yv-foorumoinnin jälkeen ei ole vielä tarvinnut ignoorata ketään tai mitään. Se on kuitenkin aika raaka keino, eikä täällä ole häiriköintiä tai spämmäämistä. Just my tuppence.

3 Likes

Ok. Noin kahdeksan vuoden otannalla: olen eri mieltä.

Siis kenen kannalta ja kenelle nyt sälytät vastuuta foorumikäytöksestä? Katsos kun ignore ei ole ainoastaan trollien piilottamista. Joskus lukijan henkilökohtainen tilanne on sellainen, ettei vaan jaksa lukea tietynlaisia juttuja. Sillä ole yhtään-vitun-mitään tekemistä minkään raakuuden kanssa.

1 Like

itsekään en tahdo olla rakentamassa ulos sulkevaa koulusurmasuomea eli arvojen eteen kärsitään jatkossakin

paitsi tietysti vastaignoreominaisuus käytössä koska daa

mut esim. tahmiksen ei-mitenkään-foorumidebyytinkaltainen perseily olisi saatu kuriin todennäköisesti inklusiivisuudella ja haleilla, mutta nyt elämme pelossa

Ajatukseni perustuu siihen että liian helpoksi ja vaivattomaksi tehty ignoorausmahdollisuus heikentää halua selvittää mahdollisia erimielisyyksiä. Click ja poissa. Näin siitä huolimatta, että erimielisyys voi perustua esimerkiksi väärinkäsitykseen. Jos olisin ignoorannut kaikki erimieliset tai semihankalat punkinfinlandissa (PiF :heart:), lista olisi helvetin pitkä.

1 Like

No mulla ei tähän oo muuta sanottavaa, kun et sun omat ongelmat ei ole mikään syy estää muita nauttimasta foorumista.

Ja me puhutaan nyt siis ununun myyntitopiceista, jos jollekulle ei ollut selvä. Ei mistään tarpellisesta foorumisisällöstä.

kunnon luovutusmeininki :smiley: pakko arvostaa

edit. ai puhutaanko, oot ite käyny ostamassa kamaa multa :smiley:

sä muutuit :frowning:

höpsis pöpsis :kissing_smiling_eyes:

vakavasti: oon lähinnä huolissani siitä, että foorumin päivittäinen kävijämäärä on 10 ja sisältö pirstaloituu mikrosomeen mikä tarkottaa, että tää ei edes ole mitenkään relevantti myyntialusta kenellekään, mut myös sitä et tää mesta on kuolemassa

Noinhan mä sanoin jo 2019.

toivottavasti fillarifoorumi on edelleen alhaalla koska migraatio sieltä on meidän ainoa toivo vaikka content äo puolittuu ja turvapaikanhakijoiden helmoissa tulisikin pari tahmaista lasta

Jos nyt tässä edustan sitä harvinaisempaa itse-emigroitunutta uutta YV-käyttäjäkuntaa niin näkisin että uusien jäsenten hankkiminen ja säilyttäminen voi korreloida sen kanssa kuinka paljon foorumi kestää hieman alkeellisempia kysymyksiä ja fixed gear lifestyle -nikkareita. Eli se inklusiivisuus ja kasvu syntyy hyväksyvästä kanssamassasta. Tällä tykiteltiin nyt toki sivuraiteelle, joten tämän voi siirtää/deletoida. Toin vain esiin yhden uuden jäsenen näkemyksen.