tekeeko mitään

tuli hommattua nopsa la migliore retkifillari, tuskin mikään ihameelinen mut joo… kiinnostais tietää minkä tasonen fillari on osasarja deorea, mitähän putkea runko on? lukee vain haapalanpyörätehdas.

mulla on la-migliore -projekti (ikuisuus-) menossa rouvalle 1-vaihdekulkineeksi

Sheldonbrown.com

Varmaan ihan hyvää perus Shimanoa toi Deore. Nykyään Deore osasarjoja on siis monia eritasoisia.

Ei sattuis olee tää se sun pyörä:
http://fillaritori.com/viewtopic.php?f=23&t=3473

Lue toi fiksi-info ensin ja mieti sitten kannattaako ruveta hommiin. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sillee.

jos se on toi niin kyllä siitä projektin vääntää ihan ok. (se meidän migliore on mixte…)

Jos pyörä on sama mikä ylläolevassa linkissä, niin taisit ihan ok kaupat tehdä. Mutta näenkö oikein, että siinä olevat Deoren kammet näyttää ihan siltä kammen sisäpuolislaakeri vai mikä se nyt oli (kuolleelta) standardilta. Eli joko meet vanhoilla polkimilla tai sit hankit uudet kammet.

Noita epästandardi Deore kampia ja polkimia oon btw nähnyt Turun Aurinkotehtaalla, joka on nykyään kuulemma ihan vitu nihkee paikka jossa ei kande käydä (sori ot).

Mahtaakohan Nopsalla muuten olla samanlaista sähköpostipalvelua kuin Tunturilla joskus oli, eli runkonumeron lähettämällä heruu infoa fillarista.

ei ole tuo linkin filo mulla lokarit ja häkki, ja kammet on coronas aero
tuo rungon putkilaatu lähinnä kiinnostaisi.

Ok.