Tee-se-itse: Levykiekko

Keventäminen on päivän sana! Toinen puoli on just hyvä. Ja kai toi on niin, että puolella nro 1 on levyjen a-puolet ulospäin ja puolella 2 b-puolet?

(Tää on just niin tärähtänyt proggis, ettei voi muuta kuin antaa täydet supportit tällaiselle!!1 DYI-sikailu on parasta sikailua.)


Sähköpiano bongattu!

Tissit bongattu!

Jos joku helsinkiläinen haluaa luovuttaa etukiekon ni ottaisin mielelläni vastaan!

parilla-muutamalla kympillä voisin myös lunastaa fixi navalla olevan takakiekon jos on ylimääräisenä, kun tulee kevyempi versio tästä.

eka testiajo takana, piti van kokeilla, että onko tota mahdollista ajaa ja kyllä on! ei ollut edes paha!! ei tolla keulimaan pysty eikä ehkä mukavin ajotuntuma mut pooloissa varmasti menee ja ehkä kevyemmällä on parempi, KATELLAAN!

pari kuvaa:



Tää projekti on mun lemppari. :smiley:

gettoshit! meitsi fiilaa!

On kyl melko O.G. kiekko. Support +1!

HUomenna haen hiekkapaperia saa kattoo mimmosta jälkeä saan aikaan!

piti laittaa kuvat omaan kansioon photobucketissa ni piti laittaa ne tänne uudestaan toivottavasti ne vielä toimii.

Tää setti kaipais vielä runkoon vähän tän kaltaista blingiä:

http://velospace.org/files/gtfbvs.jpg

^on käyny mielessä jatkaa tota vinyyli bisnestä runkoihin kattoo nyt.

DIY rules ok!
Kiekkoja ja satuloita o ihana raiskata ja rankasti

Noni! nyt olis “muutama” levy ja näistä sais tehtyä vaikka pyörän jos siltä tuntuu, huh huh ehkä huomenna vois tehdä ekan kiekon valmiiksi!

vedä ihmeessä ihan vanteen pintaan asti ja leikkaa ylimääräset terävällä puukolla + täytä liimalla aukko/raja. Sit vaan hiekkapaperia ja jotain kevyttä massaa/kittiä et saa sileän + kilikolilla mustaks.

Jes! se ei pyöri!!! eiköhän tä eka prototyyppi saa jäädä tämmöseksi ja käyn hakemassa uuden etukiekon nyt ku oon vähän viisaampi ja tiedän miten tä tulee tehdä ilman tämmösiä vastoin käymisiä! jos joku haluaa avustaa ni helsingissä voisin ottaa vastaan etukiekon ja jos joku haluaa ton valmiin kiekon ni saa tulla hakemaan pyörii varmaan jossain vähän leveemmässä haarukassa.

Levykiekko 2.0 :

vielä hiominen ja maalaaminen.

vauhdikkaan näköne.

Ja painoa on vähintään sen 5 kiloa =)

^jep ei oo puntaria (ihan hyvä) mut tommonen on about voi olla enemmänki.

Missäs vaiheessa tämä projekti on?