Tee Se Itse: Aero Kiekko!!

tekis melkein mieli ostaa nuo siihen mun cressuraatoon mukaan =D
todellä häröt - olli, mä tykkään sun viritelmistä todella paljon
(tähä semmonen hatunnostojuttu) =D

Tein noiden 5spokejen jälkeen kokeeksi yhden neli puolaisen. Siitä tuli hieman
mölön näköinen ja se jäi nurkkiin pyörimään. Eilen asentaessani Rusto-Mummikseen
3vaihteista napaa, innostuin patinoimaan vanteen tyyliin sopivaksi ja kokeilemaan
sitä siihen paikoilleen. Lopputulos on riittävän hämärä, saas nähä mitä pyörän
käyttäjä tuumaa :wink:

-Olli

Hiiieenoa. Ja siistit kuvat. Kikkailitko väriliukujen kanssa, vai väänsitkö tohon jonkun mustavalkomaskin päälle?

Pitäis kehitellä jotain tosta omastakin mummiksesta. Siinä on tosin osien purkukin vielä kesken, kun osa ruuveista on niin ruosteessa.

Kiitos.

Otin Replace Color’illa vihreistä sävyistä saturaatiota rankasti pois ja puolestaan
lisäsin sitä hieman punaisiin. Sitten muuta pientä curves, yms. säätöä.
Noi kuvat on vielä otettu mun vanhalla kökkö canon a75’lla ku Pentaxista hajos
liipasin :frowning: Pitäis ehtiä viedä se johki huoltoon.

-Olli

estetiikka tapissa!

Aika kova mutta minusta heiveröisen näköiset noi puolat. Jos hitsais kahdet kaarevat levyt yhteen niin tulis sillai () aero lookki. Levykiekonkin vois tehdä hitsaamalla ohuesta peltilevystä. Kuka kokeilee ensimmäisenä?

sinä?

Vois, mut mulla menis aikaa, Olli taas tekis sen hujauksessa.
Navan laipan ulkopuolelta tulevat pinnat tulee olemaan tiellä, jos peltilevyn hitsaa samalle linjalle laipan kanssa. Siispä kiekko pitää purkaa ja kasata vaikka radiaaliksi että pinnat tulee sisäpuolelta. Pistehitsein tai koko matkalta levy kiinni kehän jarrupintaan. Jälkimmäisellä menis 4 metriä saumaa per kiekko. :slight_smile:

Mieli tekis itsekin kokeilla tällaista, mutta oma räpellys tasoa oranki

<3 ooh, orankit. noita on tullut tapitettua tippa linssissä.

^Sanos muuta. Pitäiskö perustaa orankitopikki?