Täysii Hangosta Nuorgamiin

Erittäin kova!

tnts - 15:55, 27.5.2019 » https://i.imgur.com/kMihFVr.png 74 vastauksen perusteella keskimäärin tuollaista 3 vrk 20 h 16 min suoritusta veikkaillaan. Luotto on vahva.
SuicideHub - 17:01, 20.11.2017 » Pyh

Mielenkiinnolla seuraan! Jos ei mitään suurempaa yllätystä tule vastaan niin varmaankin murskaat tuon minun vuoden 2017 ajan. Olen monesti miettinyt kuinka paljon pystyisin itse parantamaan. Paremmalla kelillä ja kunnolla luulisin johonkin neljään päivään pääseväni.

Pohjanmaan teillä on kapeat pientareet ja ainakin omalla reitillä oli melkoisesti liikennettä ja autoilijoiden ajotyyli ei ollut kehuttava. Se oli aika kamalaa. Siellä kannattaa olla tarkkana.

Seurantaan tämä ja kovaa ajoa!
Jos Oulu sattuu matkan varrelle (mennessä ja/tai tullessa) niin majoitus järjestyy!

anatti - 9:06, 29.5.2019 » Jos Oulu sattuu matkan varrelle (mennessä ja/tai tullessa) niin majoitus järjestyy!
Unsupported-ajot ei toimi tälleen. :)
asb - 9:16, 29.5.2019 »
anatti - 9:06, 29.5.2019 » Jos Oulu sattuu matkan varrelle (mennessä ja/tai tullessa) niin majoitus järjestyy!
Unsupported-ajot ei toimi tälleen. :)
Aa, totta! Poistetaan tarjous menomatkalta, mutta pidetään voimassa paluumatkalle. Lisätään vielä palauttavan saunan mahdollisuus.
asb - 9:16, 29.5.2019 »
anatti - 9:06, 29.5.2019 » Jos Oulu sattuu matkan varrelle (mennessä ja/tai tullessa) niin majoitus järjestyy!
Unsupported-ajot ei toimi tälleen. :)
Ei, silloin kun ulkopuolinen apu erikseen kielletään, mutta ajon järjestäjä ei ole tässä (yllä) näin tehnyt. Ei brevetilläkään ole kiellettyä nukkua tutun mökillä. Ainoastaan huolto- ja peesiauto on kielletty brevetillä.

Toki, toki. Tulkitsin tuon reitin salailun silleen, että tarkoitus oli mennä ilman ulkopuolisia apuja.

Lueskelin muuten äsken World UltraCycling Associationin sääntökirjaa. Aika HC meno siellä noiden ennätysten rekisteröintien suhteen.

Mummonikin mökki itseasiassa sattuisi reitin varrelle, mutta tarkoitus on tosiaan ajaa tää itekseni ilman erityisiä järjestelyjä.

Laitoin itseasiassa WUCAlle viestiä joku aika sitten, että onko tosiaan oltava kaksi autollista autorisoituja tuomareita peesissä, vai mitä ne säännöt vaatikaan. Eivät ole vastanneet. Guinnessiltakin kysyin, että mites. Vastasivat, ettei kiinnosta. Myös Suomen Pyöräily ry:lle viestittelin, vastauksetta. Mutta tämmöiseen unsupported-touhuun sinällään sopiikin hyvin, ettei valvovaa elintä tms. ole. Omaksi iloksenihan minä ajan ja niin sanottu fastest known time tästä voi onnistuessaan syntyä ehkä kuitenkin.

Pohjanmaan maisemat ja liikennekulttuuri on sinällään tuttuja, että oon Vaasasta kotoisin ja sukuni Etelä-Pohjanmaalta. Että sinänsäkin kiva ajella taas sieläkin, vaikkei se mikään pyöräilyn luvattu maakunta olekaan. Tiet harvassa, joten se liikenne mitä on, on niillä muutamalla tiellä kaikki.

En tiä miksi esimerkiksi Randonneurs Finland ei ottais tämmöstä hommaa kontolleen.

Tai siis tiedän (palkattoman vapaaehtoistyön vaatima aika), mutta siis noin niinku muuten webbisivut on ja aiheesta kiinnostuneita tyyppejä.

Poikittain muuten toi Sininen Tie Vaasasta Niiralan tullille olis aika luonnollinen reitti ja vähemmän pitkä.

Noh öh, oli tossa juuri puhetta että seurannan vois töinäistä sille sivulle Ruskan tapaan. Ja kirjaa suorituksista voisin periaatteessa siellä sivuilla pitää vaikka minä osaltani ja olla todentamassa tulevaisuuden yrityksiä.

Ehkä Image vois tehdä tästä jutun.

Reipas luoteistuuli sunnuntain, etelätuuli maanantaina. Hanko on vissiin ihan kiva kesäkaupunki odotella päivän verran. Nautimme puolisoni kanssa Hangosta sunnuntain ja lähen maanantaina.

Joo hyvä etten lähtenyt tänään kun tuuli väärään suuntaan, mutta huominen näyttää hyvältä. Lähden kun joudan, varmaan klo 11 tai 12.

Eipä muuta ku vinttikoiravirettä, myötäisiä tuulia ja muutoinkin suopeita olosuhteita!
+peukut ja rispektit

Tsemii! Toivotaan, että tekniset pysyvät loitolla ja voit keskittyä vaan ajamiseen.

Voimia, fist bumppeja, ulinaa ja myötätuulta tien päälle!

Seuranta päälle click.

kohtakohtakohta

Onneks meil on F5:n palomuuri, ni “femman hakkaaminen” menee tietoturvatestauksen alle.

Jännittävää

Koironnopeutta!