Tankonauhojen asettelu droppitankoon

Niin väliin ei varmaan saa kierrettyä tankonauhaa? Vedä pari kertaa silleen vinottain. Tosin siitä tulee helposti ruma ja muhkurainen…
Jos laitat siihen kiinni vaan ton clampin oikealle kohdalleen, sit nauhat ympärille ja lopuksi ruuvaat kahvan kii?

Mulla on nuo kahvat droppitangossa. Teippiä tulee kiertosuunnan muutoksen takia vähän paksummin, jotta rako pienenee ja ei ole häiritsevän näköinen. Kokonaan se ei hävinnyt ja tuommoseen bullikseen asentaessa rako jää isommaksi ja enempi näkyviinkin.

Mä en vaihda pyörimissuuntaa ton kahvan kohalla, teen sille pikkupätkälle sillai, että leikkaan kahteen osaan ja laitan pystyasentoon kummalleki puolelle sitä kahvaa, ja rullaa normisti siitä ympäri ja iha hyvä tulee.

Tuo toimii kans. Tangon teippaaminen taitaa olla vähän kuten hanskahommat: väärää tapaa ei ole, kunhan ite tykkää.

Ok. Kiitos havuista.
Oletin, että nää menee ihan heittämällä, mutta vähän näh design tossa kohtaa.
Päädyin ton stongan kanssa kuitenkin campan kahvoihin. Noita SCR5:a vois mallailla seuraavaks Nitton noodleen, josko istuis paremmin.

http://s4.postimg.org/o3v00mfel/WP_000272.jpg
free photo hosting

http://s8.postimg.org/4y2yhkmyd/WP_000273.jpg
imag

Ensimmäistä kertaa laitoin, tosin ei ole droppi.
EI KIINNOSTA.

Lisäteippi oli must, aina aukee näyttää helevetin rumalta.

Ensi kerralla sitten paremmin. vai mitä ?

Omasta mielestä opinnäytetyönä varma duuni !

Nauha ei ime hikeä, täten ovat liukkaammat kuin vasta öljytty jalka!
Jos mietit ajoasentoa, EN laita ohjaustankoa alemmas koska kyynärvarsi kipu oli liian mahtava.

Väärä topik tai en tiiä, mutta: teenkö muuten kovankin karhunpalveluksen ittelleni oon laittanu kaikkiin pyöriin eBayssa euron maksanutta tankonauhaa? Onks joku tollanen 20-30 kertaa kalliimpi Cinellin nauha tai Lizard Skins tms mitenkään merkittävästi parempaa? Toi mitä oon laitellu on tollasta vähän vaahtomuovimaisen tapasta, “cork bar tape”-nimellä myydään eBayssa.

Euron tankoteipit aiheuttaa syöpää ny ainakin.

Bilteman korkkiteippiä oon käyttäny, ei valittamista.

normaali - 4:27, 30.6.2015 » Euron tankoteipit aiheuttaa syöpää ny ainakin.
Lähes. Ohan nois teipeissä hemmetisti eroa. Lizard Skinsin dsp 2.5 iha hyvä.

Mä olen sitä mieltä, että Specializedin Roubaix on paras. (Liskonnahkaa en tosin ole kokeillut.)

Ihan fiilisjuttujahan nää on. Korkkiteippi on oman kokemuksen mukaan kestoltaan heikointa.

^^roubaix on hyvä mutta taidan kokeilla lizardia seuraavaksi, ainakin sateella tulee melko liukkaaksi no spessut.

paulos - 6:27, 30.6.2015 » Bilteman korkkiteippiä oon käyttäny, ei valittamista.
+1 ainakin jos ei paremmasta tiedä.

Kokeilin Lizard Skinsin dsp 1.8:a ja eka fiilis on se, että paluuta käppäkorkkiin ei ole.

Tä on vissiin yöllä edessä. Kuumottaa jo nyt.

Onks noi src-5 huput oikeesti vaan helvetin tiukat, vai oonko jotenkin nyt tyhmä? Any tips?

Ne on ko varpusen pylly, kyllä.

Joo, hankalimmat mitä on tullu vastaan. Pikkasen sitä saa raotettua mutta ihan hirveesti ei saa sotkuja piiloteltua huppujen alle toisinku vaikka Tektrojen kanssa.

No voi nenä. Tulee pitkä ilta.