Tampereen kuvarastit

Samoilla linjoilla, että uus rasti samaan viestiin, tai ei hyväksytä. Fillarifoorumilla on lisäks sääntö, että uus rasti ei saa olla yli 5km päässä edellisestä, missä mielestäni on ihan puolensa.

Hah, törkeesti rikon lisää sääntöjä ja lykkään kuvan joka täällä oli jo hetken aikaa kun pari minuuttia liian pitkään säädin kuvia. Joku voi käydä tän bongaan jos siltä tuntuu tai sitten jättää täysin huomioimatta. Mut joo, samaa mieltä, että mielellään siihen samaan postaukseen se uusi kuva tai maksimissaan tunti kaksi.

Vettä sataa ja pelikaani turbiinissa. Kuvaa ei nyt ehdi tulemaan. Jatkossa uusi rasti samalla ja Max. 5km päässä.

Mennään sitten tuolla meikän laittamalla kuvalla (virallisesti) eteenpäin, kerta varolevyltä ei tähän hätään ole uutta kuvaa tulossa.

Pekka, jotain vinkkiä pliis! Oon käyny läpi lähes kaikki keskusta-alueen vanhat tiiliset tehdasrakennukset, eikä oo tärpännyt, ei…

Meneeköhän liian helpoksi, jos sanon että Ratinasta päin kannattaa haeskella.

No voi nyt vidu jälleen. Eihän tässä oo mitään mahollisuuksia töissä oleville. Ei mitään vinkkejä, ennenkö nyt ainakin pari vuorokautta kulunu :).

Mullakin oli eilen vähän sellainen tunnelma, että kuinka helvetin monta punatiilistä tehdasrakennusta Tampereella voi olla (monta). Ei löytyny vielä.

Tämähän on helppo - kai.

Edit: Ei muuten todellakaan ollut. Ryömin koloon häpeämään.

No voe perskl. Oletan että rakennuksen toisella puolella on sellanen pyöreä pömpeli. Kattelin nimittäin sitä eilen kuvausmielessä polkiessani pooloamaan…
Arf!!

Jaa niin. Olin myös hakemassa tuota Lapinniemen tiilikoppirastia kun beataholic sattui siihen paikalle kertomaan että olin jo pahasti myöhässä. Nooo, ei se mitään mutta jännintä oli, että kuvissa näkyvää pientä valkoista kolmipyörää ei silloin ollut kopissa, eikä muualla näkyvissä. Noin tuntia myöhemmin koiran kanssa kävelin ohi ja ghost trike oli tullut takaisin.

Kummituksia, sano.

Nyt mäkin tiedän missä askopeen rasti on mutta enpä ehdi hakemaan. Joku päivä vielä ehdin ekaks ja on kasa uusia rastikuvia valmiina.

askopee - 11:42, 4.8.2011 » Meneeköhän liian helpoksi, jos sanon että Ratinasta päin kannattaa haeskella.
No, johan helpotti!
Morkki - 12:49, 4.8.2011 » Mullakin oli eilen vähän sellainen tunnelma, että kuinka helvetin monta punatiilistä tehdasrakennusta Tampereella voi olla (monta).
Niinpä! :D

Löytyy Ratinasta Voimakadun päästä:

http://img31.imageshack.us/img31/5962/dsc02741pj.jpg

http://img143.imageshack.us/img143/8003/dsc02749n.jpg

Tais kyllä vinkki mennä liian helpoksi, vastaisuudessa vinkit parin päivän päästä tai sellaseen aikaan, et työssäkäyvät kerkee kotimatkalla.

Olis varmaan pitäny laittaa vaan Leila K:n electric video…

Eniten vituttaa taas se, että ajan töihin lähestulkoon ton pihan läpi ja tänäkin aamuna olin varma, et toi kuva on hatanpään teollisuustalon takapihalta ja posotin sinne :D.

Jumalauti kerkesinkö?!

Ja uus.

Villa Enqvist

Uusi on iisi:

Tiesitkö paikan? Mä aattelin, et tää on paha, jos ei tiedä.

Tiesin, tai siis oletin vahvasti, ei tuonne kyllä muuten olisi eksynyt. Meinasi usko loppua, kun sisäpihalle ei tahtonut aluksi löytyä reittiä.

Kävin kuvaamassa mestan minkä ajattelin linkittää tänne, sit kumi räjähti enkä päässy tonne patsaalle asti :frowning:

käykää nyt joku!

Satakunnankadun ja Sepänkadun kulmassa.

Next: