Tampere

Särkkä kuullostaa hyvältä. Aiemmin mainitut Prisman ja jäähallin parkkikset on ihan tukossa jääkoronan takia, eli ne voi sulkee pois. Särkän parkkis ja kello kuusi passaa mulle.

Tampereella kukaan menossa katsomaan Machine Headia 8.11.? Stadista tulossa ainakin 3-4 kpl omenahotellimajoitukseen tuolloin.

Hö! Oisin kans mieluusti liittynyt seuraan, mut huominen ei nyt oikeen natsaa ku oon Lahdessa.

Laittakaas sitte jotain raporttia kuinka on menny ja mitä jatkossa.

Ja heikkohan sortuu elon tiellä. Menee tämä päivä mielikuvaharjotteluun peiton alla. Mutta toivottavasti paikalla on enemmän kuin yks ja pistäkää raporttia ja kuvia kanssa.

Mulla jäi töiden takia väliin. Elikkä siellä on varmaan ollu todellakin yksin joku pyörimässä.

TuomasK » Mulla jäi töiden takia väliin. Elikkä siellä on varmaan ollu todellakin yksin joku pyörimässä.
Heh, kutakuinki. Huikeet kolme henkee meitä siellä oli, eli ei ehkä ihan vie pooloja saada pystyyn. Ihan lepposaa oli, enemmän tais mennä aikaa jutustellessa ku pyörän päällä. Ehkä sitä vois koittaa uudemman kerran, jos vaikka sais vähän korkeemman osallistumismäärän.

saksan bike-discount.de:lle lähtee tilausta loppuviikosta. postikulu siivuilla pääsee mukaan. roinat hoituvat hervantaan/kalevaan. kontaktia: pm tai gmailissa mikorpi.

Ennoo itte maisemissa puoleen vuoteen, mut kertokaapa vähän Tampereen skenestä/sen puutteesta. Ja mistäpäin herrat on ku ikinä en oo fiksiin Tampereella osunu.

Ja järjestykö sitä porukalla neppausta ikinä? Sekä vielä viimesenä, et onko Treellä mitään tapahtumantapaista fikseille?

Niijajoo missäänpäin aluetta mitään kauppaa mistä osia ostelette pyöriinne?
Ugh.

No ei varmaan paikallisesta skenestä voi puhua, tai en ainakaan oo siitä tietoinen. Yksittäisiä henkilöitä pyörimässä omilla teillään ja skenet on muualla, joihin on enemmän tai vähemmän löyhiä yhteyksiä. Tapahtumia on ollu ainakin yhdet suunnistukset ja uskoisin, että keväämmällä on ainkin yhdet, kunhan ulkosalla hengailu on taas vähän mielekkäämpää. Poolomailan aihioita ostin parit ja pitää hommata vielä muutamat, jos saatais pelin tynkää vaikka koulukadun kentälle (kun jäät sulaa). Neppailuja ei kai ole ollu porukalla. Osat hommaan sieltä mistä muutkin, eli netistä. Mutta jotain osia on r-tech:ssä, kissanmaan urheilupyörästä voi löytyä vanhempaa ja uudempaa maantieosaa ja nekalassa on yks kauppa, josta voi jotain saada, sen paikan nimee en muista. Mut löytää arkipäivisin helposti. Ajan tesoma-hatanpää väliä vaille kaheksan ja neljän jälkeen :slight_smile:

tampereen skeene on tosiaan niin diipisti ug että siitä ei tiedä kukaan mitään. syksyllä käytiin kerran juomassa bisseä parkkiksella kolmen tyypin voimin, katotaan ens kesänä jos saisi jotain vähän isompaa aikaiseksi. ostin kanssa parin poolomailan varsia, pitäisi rakennella valmiiksi asti joku ilta.

Täältäkin tulossa mailoja… Jos ei meillä muuta ensi kesänä ole, niin ainakin mailoja…

syksyllä käytiin kerran juomassa bisseä parkkiksella kolmen tyypin voimin, katotaan ens kesänä jos saisi jotain vähän isompaa aikaiseksi.
Kuulostaa ihan oulun sgeneltä.

Ja luin ton TuomasKn postin että “Jos ei meitä ensi kesänä ole, niin ainakin mailoja…” :S

Menee nyt turhan neiteilyks, mut ennoo ennen pooloo pelannu tahi nähny ni tarviiko siinä mitään erikoisskilssejä et pääsee pelaamaan? Pyörällä nyt huhupuheiden mukaan osaan ajaa ja trackstandissa pysyn mut jotain takaperinmänöövereitä, piruetteja yms. tasamaanvoltteja peleissä nähty?

Kaljaa osaan juoda kyl sit senki edestä, voin vaikka perustaa yhen hengen träkständäävät humalaiset tsiirliidingjoukot.

Minäkin neiteilin aiheen kanssa, mutta helvetin hauskaa oli. Lajiin kuuluu pannutukset ja hölmöily. Niin kauan kuin kalustorikoilta vältytään, on kaikki ihan ok. Luut luutuu, mutta palikoiden tilailu ulkomailta on nihkeää.

Voishan tässä alkaa itsekin heräilemään ja liittyä Tampereella mukaan, jos jotain keksitään.

Epäilen, että kaikki on aika lähtökuopissa ton poolon suhteen, joten ei varmaan tarvii kenenkään taitojaan hävetä. Oliko se nyt kaukalopallo millä pelataan? Vois kai senkin jo hommata, kun se sesonki on päällä. Vois vielä löytyä kaupoista.

Rullalätkäpallo on paras… toki niitäkin on hyviä ja ei-niin-hyviä. Ei ihan helppo löytää.

Kaukalopallo on vähän pieni ja kova ja pomppii ikävästi, kyllä semmoinenkin hätätapauksessa käy jos vetää päälle jonkun sentin kerroksen teippiä… pari kesää pelattiin semmoisella kun ei paremmasta ollut tietoa.

Mitään taitoja tartte… eikä pyörälläkään väliä (kunhan on semmoinen ettei harmita jos joku osa menee päreiks), rapakon takana taitaa vanhat maastopyörät ja muut vapaarattaiset olla suosittuja ratsuja, täällä suurin osa menee kiinteelä mutta on kentällä näkynyt cargopyöriä, cyclocrossareita ja täysjoustorassejakin.

No, mites? Onko pikku kätöset ollu ahkerina ja mailoja väsätty pitkin talvee? Mulla ois pari, mutta palloo en oo löytäny. Koulukadun kaukalo on ainakin jo sula (tosin portti oli säpissä) ja kai muitakin mestoja jo löytyy. Alkaisko olla kiinnostusta pelailuun pikkuhiljaa? Ja kai siinä voi samalla jotain kikkailla menemään. Järjestää vaikka Tampere cupin, jos ei muuta tekemistä keksi.

Pelit pystyyn vaan, oon mukana! Mailatkin on viimeistelyä vaille valmiit. Oliskohan jo ensi viikolle innokkaita??

No mulle sopii ensviikolla näillä näkymin kaikki illat säävarauksella, eli mun puolesta millon vaan.