Tampere, Kesäkauden päätöslenkki 13.9.-14

Kuulemma joku talvi ja villahousut, putkikaulurit ja Rolleriin lokarit.

Ennen sitä kuitenkin vois ajaa yhteislenkkiä! Reittinä sama Tampere - Metsäkylä - Hämeenkyrö - Siuro - Tampere kuin kevään avauslenkissä. Matkaa tulee 90km ja risat. Vauhti ei varmasti ole mikään mahdoton.

Lähtö Mustalahden satamasta lauantaina 13.9. klo 10. Pidetään sunnuntaita varapäivänä, jos keli on ihan mahdoton.

Tauot Kehäkukassa ja Siuron Koskibaarissa + lyhyempiä fiiliksen mukaan. Vaihteita 1, mieluiten fiksi koska jonossa ajaminen.

Lisätietoa varmaan päivittyy. Sana vapaa.

eiköhän juu vidu en pääsekää

Juu

Eiköhän nyt pidetä se tauko myös Siuron Koskibaarissa

Edit: riskit on ilmassa etten pääsekkään

Voisin tulla polkaseen tämän, pe ei oo kovon raffi yö töissä.

Nostetaas vielä jos löytyy enempi ajajia. Jonoon vaan!

Ajattelin päissäni että jos maantienlaidan kihnuttaminen ei innosta niin poljetaan jonkinlainen pidempi reitti ja päädytään JeeJeen cyclocross-paikalle sopivasti makkaranpaiston aikoihin. Mitäs oot Favorit mieltä?

Mä meen suoraan paisteleen makkaraa.

minun täytys illasta kasin aikaan olla menossa töihin, joten sen mukaan täytyy ajottaa menot. oliko tähän tulossa porukkaa?

favorit - 20:34, 11.9.2014 » oliko tähän tulossa porukkaa?
Erinäisistä syistä johtuen sovittiin että myöhäistetään lähtöä noin 12.30, josta fiiliksen mukaan enemmän tai vähemmän pitkä lenkki. Tällä hetkellä tulossa minä ja Favorit, jos joku hiljainen sielu oli tulossa niin heitä vaikka tekstaria mulle o5o5496592. Lähtöpaikka varmaan sama.

kehäkukka- kahvia ja pullaa

Hyvä meno oli, tattis! ja kiitos, että odotitte matti myöhästä.

Puhkeshan se kumikin sitten keskustassa, kun siitä kerran puhuttiinki. :slight_smile:

Jeah, kiitoksia kanssapolkijoille munkin puolesta, hauskaa oli taas. Joko minä tai strava onnistui söhlimään träkkäyksen, mutta perstuntumalta vauhti oli sama kuin kevään lenkillä ja pirkassa, joten 27km/h keskari lienee lähellä. Googlen mukaan 95 kilsaa olisi Mustalahdesta Mustalahteen.

Erityishatunnosto Markus & Markukselle, jarruton fiksi ja Nokian mäet on sellainen yhdistelmä että mä en välttämättä uskaltaisi.

Siuron Koskibaarissa oli ratapyöränäyttely ja 66:sta sai rahaa vastaan.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/42268814/2014-09-13%2015.57.27.jpg

Rauleri kuskeineen bongattu viimeviikolla (saattoi olla toissaviikollakin) Koulukadun ja Tiiliruukinkadun risteyksessä neljän pintaan. Ei mulla muuta.

Hyvä reissu oli, maisemat oli koko ajan kohdallaan! Hieman hävetti olla vaihdepyörällä mukana, mutta kiinteellä olisin kyllä joutunut tulemaan loppumatkan taksilla… Muistaakseni keskinopeus oli mittarin mukaan melko lähellä 27 km/h.

En raaskinu lähtee Somecilla pitkälle lenkille, koska ajoasento on mukamas liian matala. Kuvan perusteella olisin sopinut hyvin joukkoon, eli tekosyy oli kehno :stuck_out_tongue: (No, pari muutakin muuttujaa vaikutti päätökseen… ens kauella mukana!)