Talvipyörät kehiin

2 Likes

4 Likes

härski sohva- ja tankonauha-osasto rollerissa

2 Likes

Siin o meitin talavipyörät, notta kehtaa kylillä ajella.

Mikäs flaitti tää o? En oo ite ennen nähny vastaavaa.

Flaitti?Kerropa sedälle mitä se tahtoo tarkottaas😛

Nii, juu täs on mun uuden uutukainen Steamrolleri, joka nyt vahvistaa talvipyörä osastoa😛

Nii siis toi satula, ainakin on ihan sellen fliten muotonen ja ihankun lukis tossa satulan etuosassa flite.

vanha kotitaloni byäää

Mikäs runko/pyörä toi on?

Näyttää Nsbikes Analog polkupyörältä

Jep, vuoden 2012 malli tais olla ellen väärin muista. I like

Juu eli Selle Flite Bonnie, joku retro satula.

2 Likes

Vaihdoin Firecrossit alle. Pysyispä pakkasella niin ei kastuis perse.

14 Likes

Ihana pyörä

1 Like

Tämä kasaus ei ole ohjainlaakerinsa ja tankonauhoituksensa puolesta mun kasaus, mutta noin muuten full bläk speks bäst ja toi punainen rolleri on kyllä aivan sairaan hieno. Ei ole kakkarolleri, mutta nopein värin kuitenkin.

Näkyisi olevan 53 kokoa, eli tarpeen vaatiessa luulen, että mut on helppo ylipuhua ostamaan : D

1 Like

Jydissä on 584x50 mm kehillä 3.0” renkaat, edessä Nobby Nic ja takana ehkä Cross Boss tai en mä näitä muista. Vannejarrupakotuksen takia laitoin takanavaksi S1C:n johon rakensin prikoilla ja Shimanon akselilla riittävän leveyden 135 mm perään. Tanko on NS District 60 mm nousulla ja ei tossa kai muuta jännää ollu. WTB Lite Disc etunapa porattuna 9 mm läpipultille ja välit 38/18.

Ahh tää pyörä. 2015 Kona unit; xt jarrut ja slx vaihteet. Ei kait tän parempaa osais toivoakkaan talvipyörältä.

Jos palstalaisilta löytyy kepeitä QR 29 mtb kiekkoja niin saa tarjota.

9 Likes

5 Likes