Taas yksi Steamroller

hyvä niin

Mitkä jarrut sulla on tossa?

Itsekin totesin wtb nanojen mahtuvan kyllä rolleriin, mutta ainakin dia compen brs101 jarrulla alkoi ahdistamaan liian tiukka clearance. Mahtui pyörimään mutta pelotti koko ajan niin vaihdoin gk Sk:t takasin.

Shimanon br-451 joita oon joskus viilaillut avarammiksi.

2 Likes

Mahtuuko nano taakse ihan iisisti vai tarviiko olla huulilla dropoutissa?

Koitin laittaa routaa 42 millisenä, mutta meenpä tästä viilaamaan jarrua.

Mun väleillä oli pakko vetää vielä ulommaksi kuin tuossa yllä pikseleiden perusteella. Kehä mulla on DT:n R460, olikos siinä nyt 18mm sisäleveys. Säätövaraa aika vähän, mutta en osaa kuvitella tilannetta että olis jotenkin tekemätön paikka. Milleistä kiinni mutta niinhän moni asia elämässä on.

Ei tarvi olla huulilla tosiaan, mutta melko perällä kuitenkin. Jarrun kohdalla on edelleen aika vähän tilaa, helpommalla pääsisi kun pysyisi kapeammissa renkaissa.
Nuokin vanteet on jotain 18mm, Mavicin A719 ja A319, sisurilla.

Laittaa V-jarrutapit niin ei tarvi murehtia. Tuskin se ois suurempi synti kuin lisätä vaihtajankorvake :smiley:

2 Likes

Ei tosiaan tarvinu kovin takana olla, ettei satulaputkeen hinkannu. Jarrusta jäi kiinni jännästi siten, että rengas otti yhdestä kohdasta aina kiinni. Kiekossa ei ole heittoa, mutta liekkö rengas sitten vähän kiero. En jaksanu hirveemmin alkaa säätämään, vaan laitan 35mm roudan.

27 Likes

Klassikko

1 Like

13 Likes

+satula
+renkaat
+gripit

Tää nykyinen vaatetus on mun silmään kaikista parhaan näköinen iteraatio. Kuvista tuli himo ajamaan fiksillä. Helppojen polkujen tykittely rollerilla best.

3 Likes

Jep. Noi kuvat on reitti2000 varrelta ja kävin tällä myös Pelotonin gravel jamissä, yllättävänkin hauskaa on ollut taas tää.

Vanha ystävä vuonna 2024:

17 Likes