Tällaisella olen nyt ajanut viime kesän lopusta saakka. Kilsoja on tullut ja kivaa on ollut. Päättelin, että tämä on Centurion vuodelta 1978, iso osa osista on ainakin. Runko on kromattu ja maalattu kirkuvanvihreeksi. Tykkään.
Varmaankin olisi pysyneet vaihteet käytössä ja elämä ollut kivaa niinkin, jos ei tuo takakiekko olisi osoittaunut turhan haasteelliseksi: tuubikehällä avorengas. Se ainoa malli siihen menikin, mutta mitään muuta en saanut ähellettyä. Toiseen pyörään hommatut valkonapaiset kiekot päätyivät tähän ja sanelivat sitten tuon värimaailman. Hiljattain vaihtui kumit jarrukahvoihin. Valkoisia en raaskinut laittaa, vaikka sellaisetkin ostin. Ruskeakylkisiä renkaita ähelsin tuohon, mutta se mun parini oli niin hangoitteleva, että jäi laittamatta. En tykkää joutua vaikeuksiin työmatkallani.
Tältä se näytti, kun sen Vantaalta hain ja laitoin kotiini roikkumaan.
Kiva bokeh tossa ylemmässä kuvassa. Aika filmihenkistä. Nätti pyörä. Ei ollenkaan niin laiska geo tai takarengas - satulatolppa -väli mikä vaivaa niin useaa konversiota.
antik: Ne on jotkut Continentalit, jotka olen pelastanut jostain. Voi olla, etteivät ole enää silleen virkeimmillään ja siitä tämä vammailu. En tosiaan jaksa mitään tappeluita tien päällä, jos tuleekin rengasrikko.
Mutta ainakin tukee teoriaani kromatusta rungosta, kun tuossa näkyy tuo valkoinen pohjamaali jne. Kirjoituksista sitten en ota selvää. Toisella puolella oli myös pari merkkiä.