Taakkateline Topic, siis tarakka ja pakkari.

En saa tuota linkkiä auki. Tarkoitatko taakse kiinnitystä? Se onäli jarrutappien lisäksi samassa reiässä kuin lokari, jotenkin, muistaakseni.

Pelago utility ja Ile porteur (se suurempi perusmalli). Toimiiko yhdessä?

Löysin yhden laatikon pohjalta mutta oli sen verran ajetussa kunnossa etten kehtaa siitä rahaa pyytää. Sit pitää vaan koittaa miettiä missä ne kaks muuta on.

Kiitos mään! Nythän tässä kävikin niin että ostin jo Lumikolta tällä välin semmosen toisenlaisen joten mun tartsitarpeet on vähäksi aikaa tyydytetty.

Joo en tiiä mihin tai miten oon sen ajanu tollaseen kuntoon kun etureuna roikkui kuin sellainen surullinen alahuuli konsanaan.
Mut hyvii räkkei, hyvii räkkei. Paljon enemmän ku vitosen väärti.

Tämmönen siis

1 Like

Ai se on tommone säädettävä. Saakuti ootas.

Ellen mä oo soittanu suutani jo siinä määrin, että oon epämieluisien (kauppa)kumppanien listalla, ni sekä tommoin Lumikon että mankkiksen “diilaama” etutarde kiinnostelis kyllä ihteeniki.
Muitaki cuntytappeihin (+haarukan kruunuun tai ohj. tankoon) kiinnittyviä miel. mahd matalia ja/tai säädettäviä simppeleitä keularäkkejä voipi kuka tahansa muukin mulle tuputella!
Saa olla jollain pienehköllä tarakkatasolla tai korilla. Todnäk. itellä kuitenkin aikomuksena kiinnitellä taikka modailla siihen mitoiltaan sopiva kori tahi lavetti.
Vinkata ja tarjoskella sopii.
Ensisijaisesti tietty käytettyä, jollekin ylijäämäistä etsinnässä, joskin edukasta mutta kelpoa kivijalkaa (~mahdoton yhtälö?!) tai vaikka äxäxällää, biltsukkaa tahi moponjettivä voi myös vihjasta.
Ei mikkään kiirus tällä, mut nettikaupat huvittas ensisijasesti ny sivuuttaa - iha vaan rebelöinnin ja “anti-globalistis-proletaaris-maailmanpelastuksellisen” steitmentin vuoks.

Kuinkas paljon askartelua tuo kombo vaatii? Olisin ensisijaisesti ottanut Surlyn kaljalavatartsin yhteensopivuuden vuoksi (vaikka onkin kallis) mutta Foxcompista arvioivat, että olisi ehkä talvella saatavilla.

just ton verran ku näät eli n. tuuma, excluding mahdollinen ylätuen eläminen tässä muutaman vuoden aikana. ja mahdollinen eläminen vuosimallien välillä. alatukien kanssa tietty joutu hiffaa et “nii näähän voi kiinnittää aisoihin myös diagonaalisesti erilaisissa kulmissa”.

aika ylös ja vähän eteenhän se tarakka tulee mikä alkaa tuntuu ohjauksessa 10 kg maximi loadia lähestyttäessä.

Heh mähän konmaritin nimimerkiltä Lumikko joskus tälläsen VO:n. Muuten jees mut decaleur ei sovi viiksitangon kanssa yhteen.

Tarjoiluehdotus:

3 Likes

Ite en kyllä uskaltas etes moista lonkerokeissiä roudistella ilman minkäänmoista yläripustusta, mut saatankin olla (rakenteellisesti) hieman rajoittunut. :thinking:

Mut ei kai siinä. Hyvä, jos pelittää.

Edit. Vai jääks tonne kuvassa piiloon joku oma lisätukiviritys haarukan kruunun jarrureikään tjsp.
Omaa geometrisen herkkää sieluani hirvittäis pelkillä cantiripustuksilla urheilu.

Siellä on tavanomaista lattaa vahvempi pyöreä yläaisa, joka sujahtaa kruunun reiän läpi. Ja kun materiaali on alsan tai huonekaluputken sijaan rosteria, melkein sanoisin että tuo on keissinkestävä kampe.

1 Like

No kappas, kiitosta tiedosta!
Sittenhän hysteriani oli täysin aiheetonta.
Ei nimittäin omiin silmiini ainakaan noista kuvista erottunut mitään moisia struktuureja, eikä ollu kys. räkki itelle tuttu entuudestaan.
Taas on piirun verran enempi tietämystä.

Noita on näköjään myös latta-aisalla mutta jos tuo on se mun vanha niin takapää on tällainen:

Lisäksi olin juottanu siihen uudet jalat koska alkuperäiset ei osunu Wolverinen haarukan korvakkeiden kanssa kohdilleen.

1 Like

Juuh ja hyvin natsaa vintagehaarukkaankin.

1 Like

Ei mutta nyt sekoitinkin tarakat: se mihin juotin jalat oli ilman decaleuria eikä kiinnittynyt cantitappeihin. Lisäsin siihen nimittäin myös pidikkeen valolle.

Olin unohtanut että mulla oli tällaisia kaksi.

Edit. Kyssäri lykätty “laukkutriidiin”.

Kiitos asbi vinkityksestä!
Omassa palstaloogisuudessani vielä ilmeisen paljon hinkutettavaa.

Hakusana on loogisesti “laukkutriidi”…

Tai sit “googlaa puolestani”.

1 Like

Trinkula-mökkipyörään kickbiken etutarakka konalan varuste.netistä ja kori prismasta (ja kyllä, harkitsin myös tätä live, love & laugh -laatikkoa). Verkko on joskus jostain laatikon pohjalle ostettu mustekalaverkko. Jalka on käsittääkseni alkuperäinen mukana tullut varuste ja kiinni rungon kiinteässä keskikiinnikkeessä.
Vähäsen joutui vääntelemään tarakan keskitukea ja jäi pikkusen turhan ylös, mutta toimii testatusti kauppareissuihin.

Katos, halpa kori! Näyttäiskö siltä että nuo puureunukset sais revittyä nätisti irti?