Taakkateline Topic, siis tarakka ja pakkari.

Miksä tänne valitat etkä reklamoi Pelagolle?

3 Likes

Joo laitoin mä sinne sähköpostia. Sen jälkeen oikaisin osat sellaisiksi että sain sen kasaan. Tuli ihan ok mutta tarttee vielä vähän ruuvipenkkiä töissä.

Piti vaan avautua kun ärsyttää…

Muista sit ihan reiluuden vuoksi kertoa jos/kun Pelago hyvittää ton sulle. Tuntu melkein pahalta tollanen mollaaminen foorumilla, vaikka hyvä että laitoit liikkeellekin viestiä.

1 Like

Ei kai noita alumiinitartsit ollu ku tahra iskän housuissa ku ne magneettihommat on duunattu.

1 Like

Rasket ainakin pelittänyt hyvin, mut toisaalt se onkin puoltoist kiloo teräst🫡

Kerrotaan tottakai. Mutta eikös tälläinen foorumi oo juuri sitä varten että voi kertoa hyvät ja huonot kokemukset asioista? Kun edelleen oon sitä mieltä että ton hintasen tuotteen pitäis toimia ilman modaamista :slight_smile:

No nettisivuilla ainakin lukee että pitäis olla yhteensopiva myös alumiinisen kanssa.

Ite laitoin just oman L-kokosen alutelineen kiinni. Vähä piti toista jalkaa vääntää, mut aattelin et kuuluu asiaan

Joo ei oo oma älläcommuutterikaan todellakaan suora :joy:

Ei näitä pyörästuffei aina saa suorana. Sillee ihan mielelläni näkisin muutoksen vaikka en nykyään jaksa hirveästi enää välittää.

tervetuloa peremmälle neuroosien kanssa flirttailevaan elämäntyyliin

tähän on sellanen yleisesti pätevä ja joskus pakollinenkin lifehack, että ostaa mahdollisimman monta kappaletta tuotetta ja valkkaa niistä kriteeristön täyttävimmän

jos pahoinvointi alkoi kiinnostamaan niin kurkkaapa sinne merinotykkiesi yms. sisään ja ala kattelemaan miten ne saumojen rajat oikeasti kohtaavatkaan toisensa vai kohtaavatko

oman lärvin tuitskaamista peilistä kovin pitkään en suosittele kenellekään

1 Like

Ja aina kantsii muistaa et sydän on vasemmalla puolella kehoa paitsi jos oot 1/1000 mutantti.

Mut siis onhan toi oikeesti ollu vähän perseestä kun keulan yläpään tukikappale sojottaa vikasuuntaan niin että tartsi pitää repiä pultinreiän kohalle voimaa käyttäen.

1 Like

Xxl:n kymmenen euron tarakka.


“Heittämällä” straglerin keulaan

Ihan hyvä rispiihommiin😎

1 Like

Terästä se on klossinpultin aluslevytkin

Spaceripino, ruotoon tuleva pultti ja aluslevyasetelma tulee vielä siistiytymään ja teknisesti paranemaan mutta eikös tuon nyt pitäs ihan toimia? Ehkä böijaa marginaalisesti enemmän?

Oon muuten laittanu noita klossinpultin aluslevyjä kans ton ylätuen ja tarakan päärungon väliin ja pultit läpi kun just sillee kahen shimmin paksusii nii et tarakan vaakaputki ei ota kii ylätukeen kun oli niin perseestä saada kahta shimmiä väliin ja sit viel pultti läpi ilman et ne lähti litoo kuka mihinkin suuntaan.

Ja joo tosiaan; äkkiseltään vm. 2019/2020 Pelago rack L ei näyttäs menevän ns. heittämällä Surly Bridge Club vm. 2021een. Matalimmat alakiinnikkeet mitä paketissa tuli ja yläkiinnikettäkään en ainakaan löytänyt alemmas tulevaa.

Tällanen lähti tilaukseen 5,99€ hintaan

Ei kevyin, ei tukevin, eikä kaunein, mutta hinnan kanssa on vaikea kilpailla. Lampun kiinnityspaikka myös kohtalainen bonus.

Kaikesta päätellen mild steel tankovärkkiä, pitää punnita ihan osviitaksi kunhan saapuu

Ehei kuule, ei tällä foorumilla saa Suurta Ja Ihanaa kritisoida, vaikka aihetta olisikin monesta asiasta.

2 Likes

Nii, laitoin tosiaan viestin valokuvineen Pelagolle, ja sieltä vastattiin, että tälläistä ongelmaa on ollut ja ikävä juttu. Kuulemma saa väännellä “hillitysti”. No sain mä sit tarakan paikalleen, mutta vähän ikävä fiilis jäi.

Muuten on ihan hyvä tarakka.

1 Like

Jakari on aika hyvä tommosiin vääntelyihin ja kyllä sitä alumiiniakin kestää taivuttaa, kunhan ei väännä edestakas.

Mitä tuolla ylempänä rolleri asennellu pelago tartsii, se yläkiinnikerauta on rosteriplootua ja itte oon taivutellu ne sopivaan muotoon ruuvipenkissä isolla vasaralla tai jakarilla. Ei ruostu vaikka maali nirhautuis.

2 Likes

Miltei luovutin jo oman pelagoräkin kiinnikkeen kanssa, kun ei meinannut cantin kanssa istua. Jospa olis vaan ruuvipenkki. Muutama viikko meni että tajusin iskeä kiinnikkeen vaan pyörävaraston oven ja karmin väliin ja antaa pari pikku taklausta. Hyvä tuli!

Ihan hyvä tuote sattui, ei tarvinnut muuta väännellä.

2 Likes

Mulla ei ollu ongelma ton kiinnikeraudan kanssa vaan noi tarakkaosan pultinpaikat mihin tukijalat tulee kiinni oli hitsattu vinoon. Ja ei tollasta hitsattua alumiinisaumaa uskalla ihan kauheesti väännellä.

Joo en ite saanu samanaikaisesti toteutettua ehtoja
A) kiinni runkoon Pelago San Sebastian
B) manuaalin mukaisesti

(terästartsi)

Umpirautaiseksi olisin odottanut vielä painavammaksi, 420g